Och den nya förbundskaptenen är:

Förträngde visst helt GF . Men eventingmania HUR är det då tänkt att ngn med heltidsarbete ska kunna vara aktuell öht? Handlar ju om vilket stöd resp kapten får. Fördelen med aktiva ryttare är justa de är aktiva och inte red på 90-talet eftersom sporten förändrats så mkt. Dessutom, Anna är kapten för Finland och det går ju utmärkt.
 
Förträngde visst helt GF . Men eventingmania HUR är det då tänkt att ngn med heltidsarbete ska kunna vara aktuell öht? Handlar ju om vilket stöd resp kapten får. Fördelen med aktiva ryttare är justa de är aktiva och inte red på 90-talet eftersom sporten förändrats så mkt. Dessutom, Anna är kapten för Finland och det går ju utmärkt.

Ja men hon rider ju inte för Finland själv. Det var ju samma sak när Johan var kapten för Norge!
 
Jag håller med om att vi inte behöver ännu en avdankad ryttare, men jag tycker tex Uffe gjort mer än så sen dess! Han har ju varit coach för ungdomslag ( om det var Irland) han verkar ha en vettig syn på mkt och är inte insnöad som människa.. Jag känner inte Uffe alls men det är synen jag har av honom på senaste!
 
Jag hade velat att Anna skulle banka höjdarna lite (mycket) i huvudet o röja lite så sporten kändes mer seriös! Men är det ett hinder med aktiv ryttare så blir det ju inte så kul.
 
Förträngde visst helt GF . Men eventingmania HUR är det då tänkt att ngn med heltidsarbete ska kunna vara aktuell öht? Handlar ju om vilket stöd resp kapten får. Fördelen med aktiva ryttare är justa de är aktiva och inte red på 90-talet eftersom sporten förändrats så mkt. Dessutom, Anna är kapten för Finland och det går ju utmärkt.
Du svarar ju på din egen fråga, Anna jobbar för Finland vilket hon dessutom gjort under en period där hon inte tävlat särskilt mycket själv. I år har hon i fälttävlan gjort starter i två internationella tävlingar. Bägge i Barocca d'Alva i februari/mars.

Dessutom är det en jädra skillnad på att ha heltidsarbete på en bank eller vad man nu vill kontra att redan sitta på nästan alla stolar som finns inom svensk fälttävlan och tro att man som pricken över i skulle kunna vara en tillgång som förbundskapten.
 
Du svarar ju på din egen fråga, Anna jobbar för Finland vilket hon dessutom gjort under en period där hon inte tävlat särskilt mycket själv. I år har hon i fälttävlan gjort starter i två internationella tävlingar. Bägge i Barocca d'Alva i februari/mars.
.

Desto mer i hoppning, men det är inget hinder känner jag om man är aktiv i hoppning!
 
Anna gillar jag med. Annars får jag lägga in en röst på.....Tina Lundin? Kan förvisso bli lite klurigt med en ex-make och också hennes vänskap med F. Fast jag förutsätter att ett jobb sköts professionellt oavsett relation.
Och är Piia ute ur leken pga kritik, så borde Lasse också vara ute ur leken.

Tina Lundin verkar ju inte ens leva i samma verklighet som oss andra. Hennes kommentarer om Sara och Reality är ju helt uppåt väggarna.
 
Men hon har inget uppdrag! Jag har inte läst att hon har höjt Reality till skyarna på någon annan sida än Medicott sidan

Nej precis. Men du skrev att hon inte gjorde det privat, och jag påpekade att uppdraget inte är privat (alltså om hon skulle få det vilket var vad som diskuterades).

Jag vet inte vad Medicott sidan är tyvärr.
 
Nej precis. Men du skrev att hon inte gjorde det privat, och jag påpekade att uppdraget inte är privat (alltså om hon skulle få det vilket var vad som diskuterades).

Jag vet inte vad Medicott sidan är tyvärr.

facebooksidan om Reality!
Jag vet inte var du fått ifrån att hon har höjt Reality till skyarna? Det är enbart där hon har gjort det och det kan hon göra just för att hon inte har något uppdrag!
 
facebooksidan om Reality!
Jag vet inte var du fått ifrån att hon har höjt Reality till skyarna? Det är enbart där hon har gjort det och det kan hon göra just för att hon inte har något uppdrag!

Aha, jag läser sällan där. Jo, hon har gjort det på andra platser också. Och jag förstår inte varför hon gör det nånstans om hon är kapabel att se att det inte stämmer överens med verkligheten.
 
Aha, jag läser sällan där. Jo, hon har gjort det på andra platser också. Och jag förstår inte varför hon gör det nånstans om hon är kapabel att se att det inte stämmer överens med verkligheten.

Ok jag har aldrig läst eller hört det någonannanstans. Såklart hon tycker det är en fin häst givetvis!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp