Om du fick välja!

diamonia

Trådstartare
Om du fick välja helt ny utrustning till häst, vad hade du då valt? Hästen ifråga är bork!
 
Har du bild på hästen?

Personligen skulle jag valt svart alt riktigt mörkbrunt läder och starka klara färger som cerise, lime eller turkos på täcken, schabrak mm :)
 
Jag hade också valt mörkbrunt läder :) För övrigt tycker jag att det är snyggt med mörka färger; typ marint, mörkgrönt, mörklila och ffa vinrött! Jag hade, utan tvekan, införskaffat ett vinrött sammetsschabrak om det var min häst ;)
 
jag hade valt till tävlings utrustning t ex, mörkt rödbrunt läder, beige schabrak med brun kant, bruna senskydd.

mossgrönt, kaki, kitt, marin blått, vinrött, grått, gult m,m tror jag kan göra sig fint på en bork, klara och skrikiga färger kommer nog ta över för mycket.
 

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
8
· Visningar
280
Senast: Sassy
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
318
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 383
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp