Bukefalos 28 år!

Om jag ska ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Pearlow

Trådstartare
Börja träna galopp med min b-ponny hur ska jag lägga upp träningen ja har ju inte direkt nån galoppbana.. :S hon är het och svårriden så hon är inte lätt :o Men ja klarar henne ganska bra tycker ja :D men alltså om jag ska börja träna galopp me henne hur fort ska hon kunna gå på typ 250m alltså ska hon galoppera det på 1min ? 30sek? och hur fort ska hon gå på 450m? MKT MKT tacksam för svar!
//emma och beata
 
Sv: Om jag ska ?

Det finns trådar som har tagit upp detta förut så kolla runt i forumet. I dessa trådar finns även länkar till ponnygaloppföreningar som du kan få information och tips från! Lycka till!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 570
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 561
Senast: WBanna
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
784
Senast: Emmi
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp