Omega3, glukosamin, kalk...

Ja, jag läste om några finska tester på D-vitamin, och som sedan blivit motbevisade(?), jag kände mig ärligt talat inte klokare av det. :o

Enda problemet med D-vitamin är väl att många tillverkare har väldigt ojämn kvalitet och du då inte vet vilken dos du tar? Jag hade inte köpt från en tillverkare som låg långt ifrån den angivna mängden, även om de kan visa andra tester där det stämmer. De kan mycket väl köpa från flera olika håll, eller ha dålig kvalitetsuppföljning.

Räkna dospris är mer eller mindre omöjligt. Jag har släppt det, och nöjer mig med ett överslag. Det skulle ta för mycket tid att optimera.
 
Räkna dospris är mer eller mindre omöjligt. Jag har släppt det, och nöjer mig med ett överslag. Det skulle ta för mycket tid att optimera.

Det är bara det att det känns som den lilla kant jag skulle kunna ha en åtminstone teoretisk chans att ha koll. Det andra känns helt oöverstigligt (kemi var mitt sämsta ämne i skolan och det har inte blivit bättre därefter :o), dospriset "bara" väldigt jobbigt. Och så länge jag kämpar med det så slipper jag ju höja blicken och inse hur lite jag fattar av de viktiga bitarna... :banghead:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 536
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 675
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp