Bukefalos 28 år!

Det beror ju helt på var frakturen satt. Väldigt väldigt sällan man får problem med läkning i foten.
Ja jag vet bara vad läkare/sjukgymnast/kirurg/ortopedinjengör sa och alla sa att man vill gärna att det ska läka av sig själv och oftast gör det så också men det KAN läka fel.
Frakturen satt på utsidan foten. Ungefär mitt på. Lite längre fram än mitten. Om jag fattade rätt.
Jag är öm där och lite svullen.
 
Fast läkarna på vårdcentralen kan väl knappast bara säga "Nej, vi vet inte, tack för besöket"? Hör av dig till dem och önska en remiss till ortopeden. Om du gjort det, säger de bara nej? Låter väldigt märkligt. Förutsättningarna för remisser ändras ju också eftersom du gått med smärtan en längre tid nu. När var du senast hos en läkare på vårdcentralen?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 250
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 318
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 428
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 429
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp