Ont i foten

Här är förresten en sida som jag precis hittade med en massa mer eller mindre skumma råd om hälsporre.

Men de visar i alla fall tydligt den där underfotsstretchen på film som brukar göra att min känns lite bättre.

http://www.ryggochidrottskliniken.se/tips-rad/halsporre-1.html
Man kanske kan ta de man tycker verkar bra och gratis. (Han är en barfotatåisättarentusiast och de har ju visat sig inte ha helt rätt alla gånger i övrigt, Vibram fivefingers betalar tillbaka pengar osv.)
 
Till alla er som varit inne på något med vaderna; det verkar vara där roten till det onda sitter! Har de senaste tre dagarna stretchat vaderna tre gånger dagligen och jag känner noll och nada i foten. Enda gångerna det känns lite är på morgonen innan första stretchen och jag har märkt att jag ligger och spänner mig en del på nätterna.

Så nu är jag inte halt längre! :D Tänk att det var så enkelt...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Svårt att sätta rubriken, men ska försöka förklara problemet. Jag har till och från haft lite problem med ena foten när jag rider...
2
Svar
20
· Visningar
3 323
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet? Har sen några veckor tillbaka ont i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ mNu har jag haft ont i foten i 3 månader utan att det blir ett uns bättre. Om något så blir det sämre istället. :cry: Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
882
Hästhantering Varning för långt inlägg! Blir inte klok på om mitt ena sto (9 år) bara är sur eller om hon har ont. Håller på att utreda henne med...
2
Svar
39
· Visningar
5 810
Senast: acj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp