Bukefalos 28 år!

Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att så fort något blir trendigt, jag tänker nu i synnerhet på sådant som specifika dieter, att komma ut som religiös av den ena eller andra sorten och liknande, eller att baka surdegsbröd, så fylls tv:s magasinsprogram, med hel- och halvkändisar som i frälsta ordalag berättar om hur deras liv har revolutionerats av att anamma trenden...

Varför kan jag inte bara strunta i sådant?
 
Stör mig att folk inte lägger i wordfued. Ett ord om dan eller så, blir tokig! Startar jag ett spel vill jag spela NU, kort o snabbt spel utan dröjsmål
 
Stör mig på bilister som TUTAR bakom mig när det är trasiga rödljus och man inte gärna slänger sig ut. Innan det var min tur hade vi stått stilla i typ 5 min. Sen när jag (och bilen bredvid) kör iväg så trycker den tutande bilen ner gasen så att det skriker i däcken. Liksom, varför? Jag tror inte någon tycker det är roligt att stå där och vänta.

Samt bilister som sniker förbi när dom kör om.

Typ alla bilister. Förutom jag själv då.:up:
 
Just det. Stör mig något så vansinnigt(!!!!) på att batteriet till min klippmaskin har PAJJAT totalt och min häst står med typ 15 cm lurv blandat med tovor. Och att det kostar tusen jäkla spänn att köpa nytt :arghh::rage:
 
Den där jävla IQ reklamen. Aj HATES it! Kommer skrika om jag behöver ens hör fanskapet en gång till...
Note to self, tilla bara på inspelade program från kanaler med reklam..

Min Kråka vill hälsa att han stör sig något OERHÖRT på att husses dumma höna tror att hon ska få sitta på soffan. Fjanttant!
 
Det var nån tidigare i tråden som störde sig på en buss i gbg.. Tack vare det (jag stör nig ju också på den nu, så tack för den! :p )

Men.. Hallå?! Ni som varit i Göteborg.. Har ni sett dom nya (?) älvsnabbarna(?) åh fy Fabian vad fula! Stör ihjäl mig på att jag råkade få syn på en idag, har ju liksom varit lyckligt ovetande om deras existens tills nu :banghead:
 
Det var nån tidigare i tråden som störde sig på en buss i gbg.. Tack vare det (jag stör nig ju också på den nu, så tack för den! :p )

Men.. Hallå?! Ni som varit i Göteborg.. Har ni sett dom nya (?) älvsnabbarna(?) åh fy Fabian vad fula! Stör ihjäl mig på att jag råkade få syn på en idag, har ju liksom varit lyckligt ovetande om deras existens tills nu :banghead:
Jag stör mig på att jag FORTFARANDE inte har lyckats se bussjäveln :(
 
Stör mig enormt på att jag hamnat ur synk med antal tabletter i ett blisterark och min dosett. Två mediciner har 7 tabletter på varje karta. Perfekt! Men nu är det osynk så jag får ta två halva kartor för att fylla dosetten för veckan. Hur jag än gör blir det ju en halvfull karta kvar i kartongen! Elelr så får jag fylla dosetten mitt i veckan och det stör mig lika mycket det!
Va fan!
Alla mediciner borde säljas i burkar så jag slipper sånt här! :mad:
 
oiu1k5.jpg

Den här bussen provocerar mig inte lika mycket som den andra, men den är vansinnigt ful och gör mig åtminstone lite irriterad.
 
Jag stör mig orlimligt mycket på den person som ska ta öve rmin klass efter mig. Han är så urbota korkad och så långt från mitt synsätt och mitt sätt att undervisa att jag blir aningen galen.

Inser att en hel del beror på att det är "min" klass som jag har så mycket känslor för och som jag vill så väl. När han börjar dela upp personerna i studiemotiverade och icke dito kollapsar min hjärna.
De är elever allihop och det är VÅR förbaskade uppgift att lära dem så mycket svenska de kan ta in efter vars och ens unika förutsättningar. Eleverna ska inte vara honom till lags.

Grrrrr. Tur att jag slutar på torsdag så jag slipper se eländet.

Förnuftsmässigt förstår jag att alla gör på sitt sätt och att det sannolikt blir alldeles utmärkt även med hans sätt att lära ut. Men ändå.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp