OS-tråden hoppning

Kan @LenaH byta namn på tråden till OS-hoppningen eller "OS-tråden hoppning" istället? Så det blir lite tydligare, jag tänkte inte på att det redan fanns två trådar som heter "OS-tråden".
 
På vilket sätt då? @Niyama Har inte sett den "live" på länge

Tycker den blev alldeles för rädd om sig när MMB tog över, vilket man ju sett på fler av hennes hästar. Visst är MMB en skicklig ryttare, men det finns många i världseliten som är utan att hästarna börjar hoppa sådär. Utan att veta nånting tycker jag ändå det ser misstänkt ut, så när jag ser de där sprången tänker jag bara på alla mindre trevliga metoder jag sett genom åren.
 
Holland:
Jeroen Dubbeldam- SFN Zenith N.O.P.
Harrie Smolders- Emerald N.O.P.
Maikel van der Vleuten- VDL Groep Verdi TN N.O.P.
Jur Vrieling- VDL Zirocco Blue N.O.P.
Reserv Gerco Schröder- Glock’s London N.O.P.
 
Holland:
Jeroen Dubbeldam- SFN Zenith N.O.P.
Harrie Smolders- Emerald N.O.P.
Maikel van der Vleuten- VDL Groep Verdi TN N.O.P.
Jur Vrieling- VDL Zirocco Blue N.O.P.
Reserv Gerco Schröder- Glock’s London N.O.P.
Vad står N.O.P för? Det har jag inte sett innan bredvid de hästarnas namn.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
73 922
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tretton svenska ryttare är uttagna till Global Champions Tour-tävlingarna i Stockholm. Bland andra är svenska OS-guldmedaljörerna i...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp