Oseriös avel igen då

Status
Stängd för vidare inlägg.
An annons på en BC-valp avslutas med "Pris: 12.000 kr eller högstbjudande!"

Hur oseriös får man vara på en skala? Hundar är inga auktionsobjekt!
För att inte tala om att valparna är oregistrerade och det är den andra kullen ur samma kombination...
 
An annons på en BC-valp avslutas med "Pris: 12.000 kr eller högstbjudande!"

Hur oseriös får man vara på en skala? Hundar är inga auktionsobjekt!
För att inte tala om att valparna är oregistrerade och det är den andra kullen ur samma kombination...

:eek::eek::eek: Idiotin vet inga gränser när man försöker skramla ihop pengar till familjens årliga Thailand-resa... :cool:
 
"Hon har väldigt bra potential för utställning och bruks.Hennes stamtavla är jättefin."

Jahapp. Vad har hon för föräldrar då? Eller är stamtavlan rosa med glittrig text? VARFÖR kan folk inte bara skriva ut registreringsnummer i annonser?? :banghead: Hunden var jättesöt så förlåter just denna annonsören :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förhoppningsvis kan vi hålla denna utan tjafs men ändå få förfäras och förundras över märkliga blandraser och hittepå! :) Idag fick vi...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
55 626
Hundavel & Ras Vet inte om det finns intresse för en sådan här tråd men eftersom jag känner att jag ibland har ett behov av att få kräka av mig om en...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 277
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Lillefrun
·
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 557
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp