Bukefalos 28 år!

Oseriös avel nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det blev lite speciell effekt på den. Xolo är ju rätt fräna hundar i sig själva.

img_46521.jpg
en sån skulle man ha, den skrämmer skiten ur alla hahaa :)
Min schiller blev ju en pitbull en dag.. hon har ett speciellt uttryck när hon lägger öronen på ett visst sätt, det såg visst ut som en pitbull.
Nja... sötnöten bredvid mig är inte riktigt pitbullik alltså.
 
Detta har kanske inte med tråden att göra, men den här "Bichon" i Kungsholmen som säljer massa bichonhundar och bichonblandisar till hutlösa priser. T ex en 2-årig tik och en 4-årig tik för 10k styck. Alla annonser är från samma person, och med proffsig(are) bilder fotade i studio eller andra fina miljöer. Vad är det för något? :confused:
 
Skägget ska kemiskt kastreras i februari någon gång. Sista chansen på ett tag att tjäna en hacka. Förslag någon? Någon som har en tik som gärna vill bli mamma?

Jag har en chipooh på 2kg som absolut vill bli mamma! Hon är visserligen bara knappt ett år men små hundar mognar ju mycket fortare än stora och hon har stor chans för att vara silver så det blir ju roliga färger på valparna också. Visst låter det dyrbart och fint med små schnauchipoohvalpar :love: Hon har problem med klåda men det är inget som syns så det är det inget som förstör utseendet på valparna. Det hade passat bra med lite extra i kassan om jag skulle känna för att utreda hennes klåda när det blir för jobbigt för mig att lyssna på på nätterna :idea:


(naturligtvis är hon redan under behandling och några Poppyvappar blir det inte på några villkor :wtf: )
 
Borzoi x Aussie (Fin färg om inte annat...)
Borzoi-Mix.jpg


Borzoi x Xoloitzcuintli (ser dock mer ut som Greyhound än Borzoi)
tumblr_lz1cpaQ5rO1ro1jpzo1_500.jpg


Borzoi x Afgan
Jaz+in+Sun+C.jpg


Borzoi x BC (tänk er vallet och jakten i samma hund...)
ec3d6dc79e5c3f0975b93e7c4eafbece.jpg

1an var fin!
Sedan är jag tydligen ensam här om att gilla 2an också :angel: Jag tycker att den var fascinerande, men aldrig(!) att jag skulle vilja ha en nakenhund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 852
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
3 943
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 867
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 521
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp