Q

Qyenn97

Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och jag är väldigt sugen på en Papillon! Kan inte alla här som har en sådan berätta om sina hundar, hur de är i temperamentet och även lägga in bilder?

Jag är ute efter en hund som inte har FÖR mycket energi, men som ska orka att busa och gå på promenader och leka med mina föräldrars hund etc. Så gärna en pigg och glad hund som även kan koppla av en del :) Så om det är andra raser som ni tycker stämmer in får ni gärna dela med er av det med! Det enda kravet jag har är att det ska vara av modell mindre.
 
Sv: Papillon

enda jag kan säg är,papillion är underbara! :) Stämmer bra in på vad du ska göra, tycker dock dom kan behöva lite aktivering, behöver bara va lätta saker som vardagslydnad. själv tävlar/tränar jag mina m.m
Du kan ju pm:a om du vill så kan jag berätta mer! :)

Sireen
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 784
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 903
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 328
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp