Paradise Hotel 2014

ponilover

Trådstartare
Så var det igång igen, paradise hotel! Vad tycker ni om första avsnittet? Kommer ni följa programmet? Förra säsongen var grym, tror ni att denna kan bli lika bra?

Själv tycker jag att tjejerna detta år är mer taggade på att spela spelet och de första gänget killar känns väldigt blåögda och naiva.. Jag ser med spänning fram emot att få se de nya killarna och vad dom går för! :)
 
Kul att killarna tror det kommer hända en massa snusk och tjejerna bara "nej". Men jag håller nog med om att killarna är väldigt pojkiga till utseendet.

Stör mig redan på tjejen som pratar engelska konstant. :p
 
Stör mig redan på tjejen som pratar engelska konstant. :p

Jaaaag också :p

Blev lite lack på tjejerna som aldrig kunde sluta prata om hur besvikna de var över killarnas utseende. Okej, ni blev besvikna, nu är det som det är, släpp och gå vidare. De vet ju ändå att människor omsätts rätt snabbt där inne.
 
Håller med er andra, tjejen som pratar engelska kan vara den jobbigaste jag har hört. Någonsin. Hoppas hon åker ut fort :p Vi har ett bidrag från Åmål i år så honom hejjar jag på :D
 
Blev lite lack på tjejerna som aldrig kunde sluta prata om hur besvikna de var över killarnas utseende. Okej, ni blev besvikna, nu är det som det är, släpp och gå vidare. De vet ju ändå att människor omsätts rätt snabbt där inne.

Tyckte det kändes som det klippts så att så mycket klagomål över killarna som möjligt skulle komma med, just för att skapa mer drama över att ny(a) kille(killar) kommer. Men jag förstår dem, jag är också sjukt pepp på nya hunkar :p
 
Alltså, jag råkade se programet igår. Har aldrig sett det innan.
Vad går det ut på? Kan någon förklara hur man vinner?

Sjukt intressant att kolla på, fast lite pinsamt. Gillar att man känner sig så smart och att man har ett innehållsrikt liv när man kollat klart.
Hur ofta sänds det?
 
Alltså, jag råkade se programet igår. Har aldrig sett det innan.
Vad går det ut på? Kan någon förklara hur man vinner?

Sjukt intressant att kolla på, fast lite pinsamt. Gillar att man känner sig så smart och att man har ett innehållsrikt liv när man kollat klart.
Hur ofta sänds det?


Det går ut på att stanna sist kvar! Varje vecka kommer det in nytt folk och de måste hela tiden lita på andra för att stanna. Men alla ljuger hela tiden. Massor av sprit och fester gör det hela svårare.


kl
Tror hon Saga åker relativt fort, flörtade med alla och ingen kommer lita på henne.
 
varje vecka är det "parcermoni" den som inte har någon att bo med åker ut. Man ska bo en snopp och en snippa i vare rum och den som kom in som ny den veckan brukar alltid vara säker. Men bara för att man åker ut så behöver det inte betyda att man är ute ur leken. Man kan komma in senare om man har tur.
 
tittar nu men guuuuu så pinsamt allt är. hon som pratar svengelska DÖR jag på och hon som står och pratar om hur natuuuurlig hon är jämfört med de andra. och så killarna då?! jag skäms till döds.

nu ska jag se klart :nailbiting:
 
@niphredil HAHA funderade just på om det var något för dig ;)
Haha är det sant? :D Jag kollade lite förra året men slutade när jag tyckte att det blev för skämmigt bara (och när det blir för otrevligt i huset) och att det liksom inte hände nåt. Nu sitter jag med jämna mellanrum och pausar och säger "nej men åååååååh"/"nej men neeeeeej" för att jag skäms så mycket :D.
 
@niphredil Ja, alltså jag tänkte på att @Mammas nog ville se igen men var lite osäker på dig… Tänkte att om jag taggade dig så kanske jag skulle få en karatespark tillbaka, haha! :rofl:

Det är liksom ett program jag hatar men samtidigt älskar:D
 
@Emtherlia Haha! Inga karatesparkar från mig! :D Minns dock att jag tröttnade totalt förra året, pga att det var tråkigt men så nånting mer...? Just ja! Äckeljoppe/jeppe/jonas/julle? som tjatade om att få skeda med nån och så tyckte snubbarna att tjejen var så taskig som inte ville? Så vidrigt, tröttnade totalt på den tjatjoppen/jeppen/jullen.

Får se hur länge jag står ut den här säsongen ;) :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 565
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp