Paradise Hotel 2014

Såg precis måndagens avsnitt och jag diggade särskilt två saker:

1. Eric och Michelle ger samtycket ett ansikte genom att FRÅGA varandra: "Jag är kåt, är du?" respektive: "Vill du detta?", "Ja!". Tumme upp!

2. Saga och Paow har oralsex(?) och lämna Smail utanför med blue balls! You go girlz.
 
Jag diggar inte Michelle just nu alltså. Joooooobbig.
Jag tycker också att Michelle är riktigt jobbig just nu. Hon måste acceptera att Erik inte har samma känslor för henne som hon har för honom hur jobbigt det än må vara där inne och se han med andra. Men det måste vara något man räknar med kan hända när man kliver in på hotellet. Dessutom så tycker jag att hennes ständiga argument är så otroligt barnsliga "bara så du vet så gillar han blåa ögon". Eller "han gillar inte ens blonda tjejer med tatueringar"..

Känns också rätt kasst att Saga inte sörjer kristian det minsta att han har åkt ut? Utan hoppar direkt i säng med Smail (igen) som om Kristian aldrig någonsin har varit där..
 
Jag tycker också att Michelle är riktigt jobbig just nu. Hon måste acceptera att Erik inte har samma känslor för henne som hon har för honom hur jobbigt det än må vara där inne och se han med andra. Men det måste vara något man räknar med kan hända när man kliver in på hotellet. Dessutom så tycker jag att hennes ständiga argument är så otroligt barnsliga "bara så du vet så gillar han blåa ögon". Eller "han gillar inte ens blonda tjejer med tatueringar"..

Jamen precis, hennes argument är verkligen superdåliga. Men jag antar att det hänger ihop med att hon har rätt starka känslor, egentligen känner jag sympati för henne men den försvinner tyvärr när man ser hur hon förvrider allt folk säger hela tiden.

Känns också rätt kasst att Saga inte sörjer kristian det minsta att han har åkt ut? Utan hoppar direkt i säng med Smail (igen) som om Kristian aldrig någonsin har varit där..

Håller med här också. Nu har jag ju verkligen ingen aning hur Saga egentligen känner men jag har hela tiden fått intrycket av att Kristian varit superkär och Saga mer.. försiktigt gillande typ.

Övrigt: gillar Freddie så himla mkt. Öppen i Pandoras med att han och Michelle inte är lika tajta längre och att han skulle välja Alice istället. Tycker att han utrycker sig diplomatiskt men samtidigt är ärlig, den kombon gillar jag :up:
 
Kollade bara lite pö om pö förra veckan, kan någon berätta hur Robbin åkte ut? Han som blev vald över... Adam?
 
Övrigt: gillar Freddie så himla mkt. Öppen i Pandoras med att han och Michelle inte är lika tajta längre och att han skulle välja Alice istället. Tycker att han utrycker sig diplomatiskt men samtidigt är ärlig, den kombon gillar jag :up:

Ja jag tycker också om Freddie massor synd att han inte får synas mer! Han känns som en riktigt bra person och att dom andra inte så lätt kan dra ner honom i skiten liksom. Som en liten trygghet där inne :)

Men som sagt, tråkigt att man inte får se mer av honom och även att man inte får se så mycket av Alice. Man har ju inte fått någon uppfattning alls av Alice då hon knappt har visats.. Tråkigt!
 
Alltså! Jag såg att en av årets deltagare är ju en gammal kollega till mig! :eek:

Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång? :D
 
Alltså! Jag såg att en av årets deltagare är ju en gammal kollega till mig! :eek:

Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång? :D

Tyvärr inte, det skulle bli för långt :p
Men gud vad jag gillar honom! Enda anledning till att jag kollar.. shit vilken härlig människa!
 
Alltså! Jag såg att en av årets deltagare är ju en gammal kollega till mig! :eek:

Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång? :D


gillar honom skarp, men undrar om han är så rolig och mysig som han framställs.

man kan sammanfatta hanns medverkan i att han blev kär och springer efter henne hela tiden.
 
Tyvärr inte, det skulle bli för långt :p
Men gud vad jag gillar honom! Enda anledning till att jag kollar.. shit vilken härlig människa!

Men lite kort bara, kom igen! :D

gillar honom skarp, men undrar om han är så rolig och mysig som han framställs.

man kan sammanfatta hanns medverkan i att han blev kär och springer efter henne hela tiden.

Jag jobbade med honom ett par år, känner honom förvisso inte särskilt väl privat men vågar nog lova att han är så rolig och mysig som han framställs. Det är en människa med enorm energi och med ett ständigt leende, han är svår att värja sig mot. :D Har mycket svårt att se att han skulle vilja, eller ens kunna, göra sig till och vara något annat än sig själv.
 
Tycker ärlig talat att denna säsongen varit SKIT. Allt har spoilats i förväg, deltagare har åkt ut och kommit in 50 gånger, gamla deltagare har kommit in från tidigare säsongen och en utav dom vann desutom (!). Nä, jag längtar redan efter en ny säsong. Hatar att varken Saga, Kristian eller Smail vann!
 
jag hoppas till nästa år att de inte har möjlighet att komma in igen. Sedan tycker jag det är tråkigt när en person har makt att köra ut en som de inte gillar.

Jag hade velat att Smile Kristian och Everlina skulle ha vunnit gillade även sirenen.
 
Jag hade tyckt att det var helt ok om Freddie och Jasse skulle vunnit faktiskt, men eftersom Saga och Kristian fick sån stor makt (och Freddie hade klantat sig..) så var det ju rätt givet vilka som skulle vinna.
Fattar öht inte varför han inte höll mun om Kristians planer, onödigt att ta den risken så nära finalen..
 
Håller med om att denna säsong inte var någon succé. Det känns okej att en deltagare åker ut och kommer in igen EN gång och då bara max 2 veckor senare. Men när dom kan komma in och ut hur som helst känns ju inte okej.. och framförallt inte när dom är borta halva programmet och sen kommer in igen när man typ har glömt bort att dom ens har varit med.. Tråkigt också att dom tog in deltagare från förra säsongen och att dom tog in kompisar som sedan tidigare kände varandra.

Jag tycker av de paren som stod i finalen så tycker jag faktiskt att Freddie och Jasse var mer värdiga denna vinst. Jasse har ändå haft en stor roll i gruppen, hon har synts och hörts och varit en del av programmet. Freddie har man visserligen inte sett så mycket av tidigare men man har ju förstått att han har varit viktig för de andra deltagarna som har kunnat prata med honom osv.

Men helt ärligt så tycker jag att Saga och Smail skulle vara de allra värdigaste vinnarna. Två stycken som har spelat spelet fullt ut och inte bara glidit på en räkmacka genom programmet. Även om Saga har varit rätt jobbig att lyssna och se på under programmet så hade hon varit värd denna vinst.
 
Alltså! Jag såg att en av årets deltagare är ju en gammal kollega till mig! :eek:

Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång? :D

Han gick från att vara läskigt på och lite störig, till att vara fantastisk! Han verkar genuint go tycker jag!
Han var mer eller mindre olyckligt kär genom hela serien, och det var typ synd om honom hela tiden :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 750
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 128
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp