Paradise Hotel 2014

Men alltså Sagas nr 1 kille och så Ylvas nr 1 kille - vilka urtyper av Kille Som Tror Att Han Är Schysst Men Faktiskt Är Ett Jävla Svin.

Nu har jag sett klart. Fy FAN vilken jävla röv han är Sagas gamla snubbe. Ut med han bara, står inte ut om han är kvar. Kan han sluta köra ner tungan i halsen på henne när det är så uppenbart att hon inte vill kyssas? Jävla äckel.
 
Agree!
"måste ju göra anspråk" eller vad fan han nu sa... Jo men visst.
Ja, fy fan. Pratar om att reservera henne, och så när hon ber honom backa "vadå, jag kysser dig ju bara, är det nåt fel med det?" MEN JA, ANVÄND HJÄRNAN DIN PAPPSKALLE.

Och så den andra; om att han vill skydda det som är "hans"? WTF.
 
Ja, fy fan. Pratar om att reservera henne, och så när hon ber honom backa "vadå, jag kysser dig ju bara, är det nåt fel med det?" MEN JA, ANVÄND HJÄRNAN DIN PAPPSKALLE.

Och så den andra; om att han vill skydda det som är "hans"? WTF.

Jao. Verkar som kul killar. Svartsjuka är ju romantiskt vet du väl?? :love:

Alltså, jag fattar att det inte är så jävla roligt att de andra fem ramlar in, men lite kan man ju bete sig.
 
Alltså, jag fattar att det inte är så jävla roligt att de andra fem ramlar in, men lite kan man ju bete sig.
Tror mest att deras riktiga, pissiga kvinnosyn kommer fram när de blir lite pressade. Alltså för annars skulle de väl mest bete sig som rövar gentemot de nya snubbarna, inte som ägande obehagliga date rapists.
 
Tror mest att deras riktiga, pissiga kvinnosyn kommer fram när de blir lite pressade. Alltså för annars skulle de väl mest bete sig som rövar gentemot de nya snubbarna, inte som ägande obehagliga date rapists.

Alltså, jag hoppas att det inte är fullt så illa ställt med dem. Men jag skulle väl inte bli så förvånad...

/borde sova, men ser på Walking Dead istället.
 
Alltså, jag hoppas att det inte är fullt så illa ställt med dem. Men jag skulle väl inte bli så förvånad...

/borde sova, men ser på Walking Dead istället.
Jag har generellt låga förhoppningar om människor.

/skeptisk_chey86
 
Jag förstår hur du menar. Och håller med.

/börjar jobba alldeles för snart.
Skönt att vi är på samma sida i det här :up:

/gå och lägg dig? jag har inte ätit middag än, borde kanske få i mig något som inte är pringles/glass/choklad?
 
Skönt att vi är på samma sida i det här :up:

/gå och lägg dig? jag har inte ätit middag än, borde kanske få i mig något som inte är pringles/glass/choklad?

Ja men ellerhur! Tycker vi är det för det mesta, fint nog.

Hm, ta en macka?
Jag längtar till imorn. Då ska jag äta mackor!! Mums.
Ligger för övrigt redan i sängen, men släcker nu. Godnatt!
 
Trodde det började nästa vecka, tack för påminnelsen :D Fast vågar knappt erkänna att jag ser det :angel:
Förra säsongen är första gången jag faktiskt följt det. Jeppe gjorde mig skogstokig med att lura och ljuga och att han lyckades manipulera folk som han egentligen inte kom överens med alls.
För övrigt var många uttryck obehagliga from the beginning. När Fröidh frågar något i stil med om tjejerna blev våta av någon ny snubbe som kom in och en tjej ba: "Ja nu rann det till i trosan" :yuck::nailbiting::arghh: Finns såklart massor mer och trots min klagan så ska även jag nu klicka igång första avsnittet :p
 
Jisses vilka stolpskott! Sagas första kille verkar lite lätt efterbliven, hon berättar att hon inte gillade attackpussen, han gör en ny attackpuss. WTF?! Saga kan ju omöjligen välja honom.:meh:

Fitta verkar inte vara en positiv sak fast det är det alla killar verkar vara ute efter, jag blir förvirrad:confused:
 
Jag skulle heller aldrig erkänna det officiellt men jag tittar också :angel:.

Av allt svinigt som sagts och gjorts hittills så håller jag med om att Sagas kille nr 1 (Kristian?) är obehagligast. Framför allt scenen då han kramar henne gav mig kalla kårar: "kom nääärmre", fast hela hennes kroppsspråk uttstrålar "jag vill inte". Fick någon slags flashback tror jag till liknande situationer jag varit i, och bland det absolut värsta jag vet är folk som ber om närhet genom att anspela på motpartens dåliga samvete.
 
Av allt svinigt som sagts och gjorts hittills så håller jag med om att Sagas kille nr 1 (Kristian?) är obehagligast. Framför allt scenen då han kramar henne gav mig kalla kårar: "kom nääärmre", fast hela hennes kroppsspråk uttstrålar "jag vill inte". Fick någon slags flashback tror jag till liknande situationer jag varit i, och bland det absolut värsta jag vet är folk som ber om närhet genom att anspela på motpartens dåliga samvete.

Usch, nu kom jag på varför jag tyckte det var en såååå obehaglig scen! Hade gjort slut med en kille och efter ett tag träffas vi för att han ska hämta lite saker och då vill han kramas, fy vad jag inte ville kramas! Typ "kom här, allt är ok". Ja för mig är allt mer än ok och jag vill helst inte kramas, mmmkey?
 
För övrigt var många uttryck obehagliga from the beginning. När Fröidh frågar något i stil med om tjejerna blev våta av någon ny snubbe som kom in och en tjej ba: "Ja nu rann det till i trosan" :yuck::nailbiting::arghh:
Vad var det som var obehagligt med det menar du? Jag fattar inte?
 
Jag har också tänkt försöka titta. Det kan bli intressant med tanke på att jag Inte. Klarar. Av. Såpor. Behöver skämskudde konstant. :up:
 
Den där Christian måste ju vara helt socialt koko alltså. Krama och pussa någon som inte vill?! För att han tror att det ökar chanserna att hon väljer honom?!? Jävla spåååån :banghead:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 746
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 128
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp