Paradise Hotel 2014

@niphredil Ja det var sjukt jobbigt och irriterande! Fyfaan vad jag inte diggade dom äckliga killarna som "krävde" närhet av tjejerna. :yuck:

Hoppas på vettigare killar iår (även om jag hoppas på intriger så behöver dom inte vara sexistiska och obehagliga).
 
@Emtherlia Haha! Inga karatesparkar från mig! :D Minns dock att jag tröttnade totalt förra året, pga att det var tråkigt men så nånting mer...? Just ja! Äckeljoppe/jeppe/jonas/julle? som tjatade om att få skeda med nån och så tyckte snubbarna att tjejen var så taskig som inte ville? Så vidrigt, tröttnade totalt på den tjatjoppen/jeppen/jullen.

Får se hur länge jag står ut den här säsongen ;) :D

Den gode herren såg jag på tåget förra veckan. Funderade på att be honom om en autograf åt dig.
"Till kära Niphredil från Jeppe" tänkte jag mig.
 
Den gode herren såg jag på tåget förra veckan. Funderade på att be honom om en autograf åt dig.
"Till kära Niphredil från Jeppe" tänkte jag mig.
Hahahaha :rofl: Du hade ju alltid kunnat göra en liten hälsningsvideo med honom, finns inget jag älskar mer än hans smilande nylle :D.

KL

Nu har jag tittat klart. Urk säger jag på snubben som är med svengelska tjejen samt snubben som är med hon den supersöta lilla blonda tjejen (Saga?). Dubbelurk. I övrigt har jag inte så mycket åsikter, men det ska bli kul att se nästa :D.

Perfekt underhållning ju när man ligger hemma i sängen med mensvärk, fult hår och tvångsmässigt äter Twix, Snickers och Magnum Mandel :D.
 
Hahahaha :rofl: Du hade ju alltid kunnat göra en liten hälsningsvideo med honom, finns inget jag älskar mer än hans smilande nylle :D.

KL

Nu har jag tittat klart. Urk säger jag på snubben som är med svengelska tjejen samt snubben som är med hon den supersöta lilla blonda tjejen (Saga?). Dubbelurk. I övrigt har jag inte så mycket åsikter, men det ska bli kul att se nästa :D.

Perfekt underhållning ju när man ligger hemma i sängen med mensvärk, fult hår och tvångsmässigt äter Twix, Snickers och Magnum Mandel :D.

Åh, att jag inte tänkte på det :p

Låter för övrigt som fantastisk underhållning! Och det du äter till - Eh Mums!
 
Åh, att jag inte tänkte på det :p

Låter för övrigt som fantastisk underhållning! Och det du äter till - Eh Mums!
Nästa gång kanske ;) :D

Ja men det är perfekt! Äter absurda mängder dagar som dessa (Pringles till frukost? :angel:) men det får vara okej.
 
Nästa gång kanske ;) :D

Ja men det är perfekt! Äter absurda mängder dagar som dessa (Pringles till frukost? :angel:) men det får vara okej.

Åh. Pringles...
Jag har sjukt goda chips i skafferiet. Meeen, har börjat med 5:2 och idag är en fastedag. Igår åt jag dock så det stod härliga till... :D :p
 
You don't say? :p
Rån med smör, salta kex med Creme Bonjour, chips, alldeles för mycket Marabou samt viiin. Möms.
(5:2 är säkert jättebra när man ballar ur så en vanlig dag. Funkar säkert kanon. Ehehe. :p)
Åh, låter finfint! :d Men inte så mycket ändå? Jag kan äta helt sanslösa mängder på en dag, och då fastar jag ju liksom inte sen. Dvs, jämfört med mig är du ett under av hälsa och god kost :up:.

Hörrni, en grej angående Paradise Hotel. Är det bara jag som tycker att det alltid känns så falskt och oengagerat? De pratar om att de vill festa, att det är så fint, att de är så taggade etc men det känns så stelt och tillgjort bara. Festerna ser småtråkiga ut och ingen verkar ha så roligt?
 
Sexismen slipper vi inte i år...
Nä, knappast.

Töntigt nog tycker jag synd om de töntiga killarna. Skulle må så jävla dåligt om nån pratade om hur ful jag är, TV dessutom, och att jag skulle ha blivit utbytt mot nån som var snygg på riktigt. Hjälper dock att tänka på hur talliga de var hela tiden.

On a different note: Han är säkert värsta aset men jag skulle SÅ ligga med han Smail. Grymt snygg ju! Eller södersnubben, honom skulle jag inte knuffa ur sängen :d
 
Senast ändrad av en moderator:
ÅH vilken jävla röv han är militärsnubben. Kallar de andra snubbarna för fittor? Jävla rövhuvud alltså.
 
Ok, avskyr redan flera killar pga sexism, "ligger hon på andra dejten är hon en slampa, på fjärde är hon för pryd", användandet av ordet fitta, attackpussande trots att tjejen tydligt inte ville och sa nej etc etc etc.

I övrigt tycker jag att den här killen verkar ha lite humor, "jag är i alla fall helnöjd med min insats!". Och bilden är ju slående lik.
BvWaIUzIUAAeOST.jpg
 
Töntigt nog tycker jag synd om de töntiga killarna. Skulle må så jävla dåligt om nån pratade om hur ful jag är, TV dessutom, och att jag skulle ha blivit utbytt mot nån som var snygg på riktigt. Hjälper dock att tänka på hur talliga de var hela tiden.
Tycker också synd om dom av den anledningen, men vissa visade sig vara idioter ändå så sympatinivån liksom sjönk, haha...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 738
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 125
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Tapetsera på vävd tapet
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp