Paradise Hotel 2015

Grymt tråkigt att det kom in en tjej igen, jag hade velat att killarna skulle få svettas lite denna veckan, de sitter lite för säkert just nu.
 
Åh så grymt irriterad jag blev på killarna igår som hävde ur sig "tänk om det blir snurra flaskan", "inget hångel, det har vi gjort så mycket" och allt vad det var. Jag spyr!

Gillar Emma mer och mer, hon och Josefine är mina favoriter. Årets killar? Ja, jo Jonny är ju trevlig att titta på, och även Adrian (som jag har som favorit), men för övrigt SÅ tråkiga.
 
Åh så grymt irriterad jag blev på killarna igår som hävde ur sig "tänk om det blir snurra flaskan", "inget hångel, det har vi gjort så mycket" och allt vad det var. Jag spyr!

Gillar Emma mer och mer, hon och Josefine är mina favoriter. Årets killar? Ja, jo Jonny är ju trevlig att titta på, och även Adrian (som jag har som favorit), men för övrigt SÅ tråkiga.
Johnny är ju hur tråkig som helst. Han har verkligen ingen personlighet alls. :p
 
Johnny är ju hur tråkig som helst. Han har verkligen ingen personlighet alls. :p

Jo, men jag menade endast att Jonny är trevlig att titta på. Adrian är däremot både trevlig att titta på och... som är rolig/spännande/där det händer grejer. Han är ju den enda som sticker ut, tycker jag.
 
Åh så grymt irriterad jag blev på killarna igår som hävde ur sig "tänk om det blir snurra flaskan", "inget hångel, det har vi gjort så mycket" och allt vad det var. Jag spyr!

Gillar Emma mer och mer, hon och Josefine är mina favoriter. Årets killar? Ja, jo Jonny är ju trevlig att titta på, och även Adrian (som jag har som favorit), men för övrigt SÅ tråkiga.


Håller med dig helt om tjejerna, men Adrian? Skulle inte ta i honom med tång, men det är som sagt en personlig åsikt :p Jag tycker Herman är lite små kul även om jag mest skäms för honom och funderar på vilken omogen människa han faktiskt är. Sedan är han inte direkt mer charmig när han gråter hela tiden :p

Men jag känner att de gjort många bottennapp bland grabbsen i år, men förhoppningsvis så kanske det ändras.
 
Håller med dig helt om tjejerna, men Adrian? Skulle inte ta i honom med tång, men det är som sagt en personlig åsikt :p Jag tycker Herman är lite små kul även om jag mest skäms för honom och funderar på vilken omogen människa han faktiskt är. Sedan är han inte direkt mer charmig när han gråter hela tiden :p

Men jag känner att de gjort många bottennapp bland grabbsen i år, men förhoppningsvis så kanske det ändras.
Det är ju så tråkigt att det är nya tjejer hela tiden men killarna sitter säkert. Liksom mer killar tack och sänk nuvarande killarnas självsäkerhet. :mad:
 
Håller med dig helt om tjejerna, men Adrian? Skulle inte ta i honom med tång, men det är som sagt en personlig åsikt :p Jag tycker Herman är lite små kul även om jag mest skäms för honom och funderar på vilken omogen människa han faktiskt är. Sedan är han inte direkt mer charmig när han gråter hela tiden :p

Men jag känner att de gjort många bottennapp bland grabbsen i år, men förhoppningsvis så kanske det ändras.

Smaken är som baken ;)
 
Det är ju så tråkigt att det är nya tjejer hela tiden men killarna sitter säkert. Liksom mer killar tack och sänk nuvarande killarnas självsäkerhet. :mad:

Håller med, men tror du/ni inte att det kommer att hända något drastiskt med killarna snart? Det är liksom för tryggt för dem nu..
 
kastar mig in i denna tråd. 8 tankar så långt:
  1. Vill ha kvar Adrian (tycker fan inte att han är snygg då han är kort ;) ) men han är kul för spelet.
  2. Lika dant tvillingarna, eller i alla fall Emelie.
  3. Mer män! (Hur mycket muskler Hermansson en har så är det inte manligt att fyllegråta i varje kväll ). Jag tycker fan att utbudet kilar är tamt överlag. Ge mig nytt ögongodis...
  4. Mos är ju rent ut sagt ful... Inte bara namnet... OCH SUTA GÖRA ORDVITSAR MED "MOS"! :yuck: :rage:
  5. Tycker att behandlingen av den nya bruden var kass men va fan hon kan få åka fort... Vem vill spela med henne liksom? Jag och mina killkompisar kände att hade vi varit i grabbarnas sits hade vi inte viljat stå med henne. Det handlar inte om hennes vikt utan att hon är för mycket. Vem skulle orka bo med henne eller våga lita på henne och att hon håller truten om vissa grejer? Jag är ett ADHD barn som medicinerad och motionerad kan veka "al over the palce" och hyper men jag är inte ens så där.
  6. Emma är ju fan smart! (eller PH-smart, om hon nu klarade och läst matte C är hon ju fan PH's erinsiatin.) Fan om hon bara kunde plocka ut hjärncellerna spela taktiskt och sluta vara så tråkig.
  7. Lite lite sex...:sneaky:
  8. Vem fan sänder fotboll på PH tid? :rage:
 
Jag skrattar gott åt Mos ordvitsar! En Josefine med mos, tack! Haha! Min dåliga humor. Håller med lite angående Diddi, hon blir för mycket, vilket jag dock tror kan vara vanlig för tjejer modell större (jag tycker hon är fin i kroppen, men det är ju jag det).
 
Vill egentligen ha ut Diddi, men jag tycker detta scenario är kung. Mos och Josefine är låst. Adrian och Emma är låst. Och ut med en tvilling, tycker jag! Diddi åker ur snart, ändå tror jag.
 
Av dem som åkt ut, vem vill ni ha tillbaka? När tror ni någon av dem gör det? Skulle vilja se mer av Chris, mest för att det är så mkt tjejer nu och att han står mot 3 stycken. Å andra sidan, skulle jag vilja ha in en helt ny kille i det här läget. Hoppas på en twist ikväll! :D
 
Jag måste säga att jag har jättesvårt för Diddi. Så skränig och högljudd. Jag blir verkligen irriterad på henne. Gaaah.

Av dem som åkt ut, vem vill ni ha tillbaka? När tror ni någon av dem gör det? Skulle vilja se mer av Chris, mest för att det är så mkt tjejer nu och att han står mot 3 stycken. Å andra sidan, skulle jag vilja ha in en helt ny kille i det här läget. Hoppas på en twist ikväll! :D

Än så länge har jag ingen större lust att få tillbaka någon gammal, sånt tycker jag blir roligare senare i säsongen när det finns mer intriger och när någon som kanske blev backstabbad kommer tillbaka och vill hämnas... Skoj skoj! Jag blev tokig på Chris snack om "ladies" så honom skippar jag helst. Jag vill ha in en helt ny kille!

Och hade också tyckt det vore kul med någon twist ikväll... Om inte annat så hoppas jag att Diddi tar ut en av tvillingarna.
 
Av dem som åkt ut, vem vill ni ha tillbaka? När tror ni någon av dem gör det? Skulle vilja se mer av Chris, mest för att det är så mkt tjejer nu och att han står mot 3 stycken. Å andra sidan, skulle jag vilja ha in en helt ny kille i det här läget. Hoppas på en twist ikväll! :D
Om man måste få in någon av de gamla så säger jag Chris jag också. Man fick se alldeles för lite av honom.
 
Vill egentligen ha ut Diddi, men jag tycker detta scenario är kung. Mos och Josefine är låst. Adrian och Emma är låst. Och ut med en tvilling, tycker jag! Diddi åker ur snart, ändå tror jag.
Själv vill jag verkligen ha kvar henne..är såna jag vill se. De gör bra tv. Emma och josefhine tex. Dom bara är. Ingen action där inte. Synd att Viktoria och Frida åkte.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 032
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 515
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp