Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2015

Sedan bara älskar jag den här likheten..
img_8050.png
HAHAHAHAHA! Det är det enda jag kunnat tänka på sen programmet startade :bow::bow::bow:
 
Räcker det om man säger ordet "äggkaka"? Har bara sett några program och jag undrar om de får göra ett intelligenstest vid uttagning, klarar dem inte det så är dem antagna.. Hur kan man vara så blåst och har noll koll på att spermierna finns i testiklarna m.m. m.m. :nailbiting::meh:
 
Räcker det om man säger ordet "äggkaka"? Har bara sett några program och jag undrar om de får göra ett intelligenstest vid uttagning, klarar dem inte det så är dem antagna.. Hur kan man vara så blåst och har noll koll på att spermierna finns i testiklarna m.m. m.m. :nailbiting::meh:
Eller blir dom tillsagda att spela dumma för att göra bra TV? Jag hoppas det.. :meh:
 
Jag fick som jag ville ikväll! Men jag tycker inte om Marcos, eller vad han heter. Skönt att Diddi inte fått så mkt plats, men å andra sidan tycker jag om hennes frispråkighet, dock inte när hon är så högljudd...

För övrigt? Jag tror att Adrian och Josefine kommer att ha sex...
 
Jag fick som jag ville ikväll! Men jag tycker inte om Marcos, eller vad han heter. Skönt att Diddi inte fått så mkt plats, men å andra sidan tycker jag om hennes frispråkighet, dock inte när hon är så högljudd...

För övrigt? Jag tror att Adrian och Josefine kommer att ha sex...

Jag fick också som jag ville! Tycker Jossan spelar smart. Och jag är så allergisk mot Diddi och tycker hon fått för mycket plats i veckan så var skönt med ett avsnitt där hon bara hängde med.

Men Adrian alltså, så genomskinligt när han direkt efter parcermonin ska samla alla och prata ut och försvara sitt spelande. Näe, inte bra nog helt enkelt.
 
Jag fick också som jag ville! Tycker Jossan spelar smart. Och jag är så allergisk mot Diddi och tycker hon fått för mycket plats i veckan så var skönt med ett avsnitt där hon bara hängde med.

Men Adrian alltså, så genomskinligt när han direkt efter parcermonin ska samla alla och prata ut och försvara sitt spelande. Näe, inte bra nog helt enkelt.

Nej, Adrian hade kunnat skippa det där snacket! Blir intressant att se hur Smail gör också... Men för mig är Adrian och Josefine drömparet för vinsten i år. Dock undrar ju jag om inte Smail kommer att göra entré i huset, ändå. Och vad händer då? :D
 
Jag avskyr fan dom där två spillevink-pojkarna :wtf: Helst hade jag sett att dom åkte ut, men eftersom det inte gick så var väl detta bästa möjliga scenario. Gillade dock alla grabbarna (förutom A & M då) så det var lite tråkigt.

Glad att Robin kom in igen, han är mysig :)
 
Min åsikt om deltagarna än så länge.


Adrian
Han sjunker allt mer för var gång i mina ögon, efter att ha försökt samla alla igår och förklara varför han gjorde som han gjorde, så tror jag att han blåst sina chanser för all framtid hos de "gamla" spelarna. Jag tror han har svårt att få stanna, men sedan är han den som skapar intriger så jag tvivlar starkt på att han inte skulle komma tillbaka om han åkte ut.

Johnny
Jag gillar honom allt mer, jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag gillar just honom. Men han växer i mina ögon. Sedan är han den enda i mina ögon, som är något att se på än så länge.

Robin "mos" Jag vet inte alls, jag gillar att han är tillbaka då jag tror att han och Josefine spelar stenhårt. Jag tror att han verkar mer tappad än han faktiskt är. I mina ögon är han absolut ingen vinnare av PH15 men han kan nog spela mer än tv visar.

Oliver
Vem är han egentligen? Vad har han gjort? Varför är han kvar? Vad har jag missat? Mer än att han egentligen vill byta ut Jennifer men att han inte vågar. Jag tror att han tror att han spelar mer än vad han gör. Samtidigt så är han egentligen den enda som har en riktigt säker partner.

Marco :laugh::crazy::cry::yuck:
Lite så känner jag där. Jag tror han är med för att han är osäker, mycket av hans kroppsspråk tyder på det. Samt att han vill gå lite i Samirs spår och synas överallt, jag tror han vill nyttja PH för att skapa karriär.


Josefine Hon är en av mina 2 favoriter bland tjejerna. Jag tror att hon kör stenhårt med Robin men försöker förvirra in Adrian i hennes klor för att få bort honom. Hon verkar vara en av de få tjejer som faktiskt går in för spelet och samtidigt verkar veta vad hon håller på med.

Emma
Henne har jag gillar från start, men hon verken växer eller sjunker. Hon åker mest med och ser ut som prinsessan Sofia. Jag trodde från början att vi skulle få se mycket mer av henne än vad vi gjort än så länge. Känns som om hon mest flyter med i dagens läge.

Emelie
Har inga riktiga åsikter om henne, återkommer där.

Diddi
Som många redan har påpekat, jag gillar inte heller hennes högljudda stil. Men samtidigt så gillar jag hennes rättframma stil, hon säger vad hon tycker och tänker. Men jag tror inte att hon blir långvarig då många redan idag stör sig på hennes sätt att vara.

Jennifer
Lite samma känsla som med Oliver, vem är hon? Ge henne lite mer tv:tid så man lär känna henne. Eller har hon tänkt att göra som han den där långhåriga från 2014 som jag inte ens minns namnet på.

William Suck.. Vad gjorde han ens där?

Hermansson Jag har tröttnat lite på att han ska fyllegråta hela tiden men samtidigt så är han den som kommer med konstiga idéer hela tiden. Han kommer att komma tillbaka, han är förryckte tv för att inte komma tillbaka till huset.
 
Jag tror att Josefine och Mos kommer ta hem det! Hoppas också. De är båda bra spelare iom att de inte går ut för hårt och tydligt (som Adrian). Och verkar vara sköna personer.
I slutändan är det ändå produktionen som styr utgången...

Tror att Smail kommer skicka in Herman igen.

Jag gillar Josefine, Jennifer, Emma och Emelie av tjejerna, och Johnny, Mos och Herman av killarna.
Får krupp på Adrian och den nya lilla killen, de tror så himla mycket om sig själva och jag hoppas att produktionen ska twista till det så de får det lite hett om öronen. Diddi stör mig i varje ord hon säger, typ, och Oliver är sjukt tråkig. Wille var där alldeles för länge, skönt att han åkte ut. Ah, älskar Paradise Hotel! "Månlandningen, när kan det ha varit typ 1500?" :D
 
Ja vad säger vi? Alltså jag förespråkar verkligen inte att döma andra eller att skylta med att jag gör det, men vart är hunkarna? :confused::angel: Fick för övrigt ingen stor uppfattning om honom.. Oliver tycker jag INTE om, som en parantes alltså.
 
Klubben för inbördes beundran... Alla känner väl typ Paow på något sätt?
Det är säkert så. Att man ansöker är ju bara bullshit. En fd kursare som jobbar lite extra som modell blev uppringd i skolan från en som frågade om hon ville vara med i Big brother. Misstänker att PH fungerar ganska exakt likadant i deras rekrytering.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp