Paradise Hotel 2015

Jag tyckte helt ärligt att avsnittet igår var det mest pinsamma hittills. Vad fasen håller Adrian på med egentligen? Igår lipade han som aldrig förr för att hon eva-lotta-stina-maja eller vad hon hette åkte ut. För att dagen efter hångla loss med den nya tjejen. "det armbandet betydde inget, det är dig jag vill stå med" wtf! Igår var jag nära på att stänga av pga Adrian, orkar inte med honom längre.

Säger som någon innan sa... BLEV DET NÅGON TREKANT ELLER VAD HÖLL DE PÅ MED?

Jennifer vet jag inte riktigt vad hon håller på med just nu och Oliver vad är han för något egentligen?
Angående Jennifer, först klagar folk på att hon är tråkig; Nu när hon faktiskt stegar fram så tycker folk att det är fel osv.

Men sen angående trekanten, läste en artikel (Erhm...inte för att jag brukar läsa om sånt :angel:) om att Emma avbröt början på trekanten. Johnny sa att han inte ens trodde att det skulle bli en trekant alls, var typ bara lite skoj. Men han skulle aldrig ha sex i tv. Emelie sa att de skulle ha en trekant om inte Emma stört och Josefine var väl mer på Johnnys sida angående att det inte skulle hänt något värre. :p
 
Angående Jennifer, först klagar folk på att hon är tråkig; Nu när hon faktiskt stegar fram så tycker folk att det är fel osv.

Men sen angående trekanten, läste en artikel (Erhm...inte för att jag brukar läsa om sånt :angel:) om att Emma avbröt början på trekanten. Johnny sa att han inte ens trodde att det skulle bli en trekant alls, var typ bara lite skoj. Men han skulle aldrig ha sex i tv. Emelie sa att de skulle ha en trekant om inte Emma stört och Josefine var väl mer på Johnnys sida angående att det inte skulle hänt något värre. :p


Jag har aldrig fått en riktig åsikt om Jennifer, så jag har ännu inte tyckt så mycket :p
 
Ja men precis hon gjorde
Var det inte han som inte ville bajsa när det var tyst från början? :confused:

För övrigt tycker jag den nya tjejen inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan så att säga. Är redan lite nyfiken hur hon kommer agera när hon inte har makt längre. :p
Ja men precis Diddy gjorde precis som han ville ändå klagar han. Fy vad jag tycker illa om honom han är en sån där typisk översittare med grandios självbild.
Den nya verkar lättmanövrerad ja. Går till Adrian direkt.
 
Angående Jennifer, först klagar folk på att hon är tråkig; Nu när hon faktiskt stegar fram så tycker folk att det är fel osv.

Men sen angående trekanten, läste en artikel (Erhm...inte för att jag brukar läsa om sånt :angel:) om att Emma avbröt början på trekanten. Johnny sa att han inte ens trodde att det skulle bli en trekant alls, var typ bara lite skoj. Men han skulle aldrig ha sex i tv. Emelie sa att de skulle ha en trekant om inte Emma stört och Josefine var väl mer på Johnnys sida angående att det inte skulle hänt något värre. :p
Jag tycker Jennifer är skön. Speciell med rolig och har ett gott hjärta.
 
Mina tankar för de senaste två veckorna :banana:

Hade folk tänkt steget längre så tror jag att de hade kunnat räkna ut vem som var mördaren. Menar, det var Adrian som åkte ut veckan innan och tidigare har den typen av roll alltid gått genom tidigare deltagare eller genom någon som kommer in och pekar på bilder av deltagarna. Adrian hade aldrig valt någon annan än Medhi.

Adrian är ute! Äntligen kommer personligheten på resten i gruppen fram, plötsligt ser man att det finns fler i gruppen.

Oliver, jag hoppas innerligt att han åker ut inom kort. Gav han ens Erika en ursäkt? Han betedde sig otroligt svinigt och förtjänar knappt att stanna. Visst, han var säker på sin åsikt, men hallå?!

Synd att Herman åkte ut igen :down:

Eddie gjorde mig inte så mycket att han fick lämna, han hade förvisso inte fått någon tv-tid men det lilla man såg av honom så verkade han vara otroligt tråkig som individ. Att han inte passade in i gänget riktigt.

Finskan, vad gör hon ens där? Fanns det inte tillräckligt många från Sverige som kände Paow som kunde vara med?

Jossan, Mos och Emma är mina klara favoriter. Jag gillade inte alls Mos i början, men han har växt under veckornas gång.
 
Sköönt att hermanson fick åka ut, tråkig att följa.
Hoppas adrian kommer in igen sen när nån annan i gruppen börjat styra.

Meddie är ju skönast, såå härlig
 
Jossan, Mos och Emma är mina klara favoriter. Jag gillade inte alls Mos i början, men han har växt under veckornas gång.

Håller helt med om det här! Därför hoppas jag att oliver får stanna också, Emma behöver en stadig partner hon kan lita på och då tror jag oliver är bästa alternativet.

Jag tyckte det var grymt skönt att Adrian åkte ut. Jag satt hela tiden och jämförde hans spelande med Smail som ju var förra årets storspelare och Adrian var så otroligt mycket sämre. Det blir ju rätt uppenbart att hans talang endast låg i att snacka in sig hos nya så han fick immunitet, så fort han inte hade det åkte han ut. Smail fattade att spelet handlar om att hålla sig väl med folk samtidigt som man spelar. Så näe, Adrian var i mina ögon aldrig den storspelare han tyckte att han var.

Och det blir klart mycket roligare att se vad som händer med deltagarna nu när de inte längre har en "gemensam fiende". Vilka kommer försöka börja styra spelet nu?
 
Nu har ju kvällens avsnitt bara börjat, men vad tycker ni om exponeringen av barnet i PH?

Jag tycker det var väldigt olustigt faktiskt .... Som när dom la till ord osv för vad barnet "sa". Tyckte det va väldigt opassande faktiskt..
Men kanske bara jag som tyckte det var illa o inte såg det roliga i det :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 514
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp