Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2015

Jag fick inte så mycket intryck av Mehdi mer än att frisyren var ful och att jag blev irriterad på att han tilltalade Adrian med "bror" i varje mening.

Men jag gillar hela gänguppdelningen och att de ska strida om immunitet. Kul med lite omväxling!
 
Alltsa.. Johnny :love:
Han verkar sa jakla jordnara och vettig!
Oliver tycker jag inte alls om, likasa Diddi, hon ar lite for mycket for min smak.
 
Jag som tidigare gillat Oliver har sista veckan fått kämpa för att göra det och igår gav jag upp. Det är en sak att vilja byta partner, att vilja ligga whatever, men jag fattar inte varför han beter sig så grisigt mot Jennifer. Nej, Oliver, nu gillar jag inte dig mer.

Johnny växer också i mina ögon, rätt skön kille.

Josefine gillar jag verkligen, älskar att det är en tjej som spelar och inga bara flyter med. Dessutom spelar hon tusen gånger smartare än Adrian då hon inte alls är lika uppenbar. Hoppas hon håller sig kvar länge!
 
Jag försöker intala mig själv att de som framstår som vettiga i programmet gör så på grund av vilka de har att bli jämförda mot, men Johnny är helt klart den person som underhåller mig mest utan något irritationsmoment inblandat. Bland tjejerna gillar jag Josefine.

Första säsongen som jag gett PH ett försök och det är ju minst sagt catchy, särskilt som prokrastinerande åtgärd när en borde skriva uppsats istället. Försöker hålla mig borta från säsongerna som finns på viaplay, farligt när det finns möjlighet att köra seriemaraton :angel:
 
Jag har börjat ogilla Oliver rejält. Liksom, han är så jäkla feg och sen börjar han bete sig sådär emot Jennifer. :rage: Hoppas han åker ut snart.

Annars har jag alltid gillat Emma och jag börjar gilla Johnny mer och mer nu när han "börjat fått en personlighet". :p
 
Jag som tidigare gillat Oliver har sista veckan fått kämpa för att göra det och igår gav jag upp. Det är en sak att vilja byta partner, att vilja ligga whatever, men jag fattar inte varför han beter sig så grisigt mot Jennifer. Nej, Oliver, nu gillar jag inte dig mer.

Jag håller med dig där, jag har iof mest haft en "vem är han" känsla på Oliver. Men nu sista tiden har jag börjat få en :yuck: känsla. Som du säger, okej att man vill byta partner och allt sådant. Men han beter sig riktigt grisigt och det enda han förtjänar är att åka ut! Sedan är han ju inte direkt den vackraste att se på heller!
 
Här är en till som ogillar Oliver numera. Tidigare tyckte jag att han var liten och söt, men nu när han talar illa om både Jenifer och Diddi blir jag trött på honom. Ut med honom!

Överlag var denna veckan tråkig eftersom den nya killen och Adrian bara körde taktik takt igenom. De kunde struntat i tävlingarna, eftersom de ändå var uppgjorda på förhand. Hoppas innerligt på att deras spel ska göra att de sätter sig själva i skiten någon gång. Det finns olika sätt att spela, och precis som andra snackat om så är ju Josephines taktik bättre.

Johnny, Emma och Josephine är nog mina favoriter just nu.
 
Alltså. Jag är så trött på Adrian!! Waah.

Ja, han är jävligt störig. Tycker snart de andra borde göra slag i saken och gå ihop för att få ut honom, förhoppningsvis nästa vecka... Den här veckan känns det ju som att Diddi kommer åka om det inte händer något mer med immuniteter osv?
 
Om Diddi inte får en immunitet så tror jag oxå att hon komne råka i kväll.
Men Adrian, va f-n! Visst att folk i huset snackar mycket, det är så det är på ett sådant ställe. Men han hade inte någonstans behövt att ens nämna något om hennes kompisar från utsidan. Sedan känner jag lite att, Diddi hallå, det var Adrian som sa det. Ta det inte 100% seriöst.
Men jag tyckte så otroligt synd om henne i pandoras ask igår. Paradise tar vuxenmobbingen till en helt annan nivå och det sjuka är att det är just mobbingen som gör att folk ser programmet.

Sedan saknar jag, tro det eller ej. Men Hermansson. Programmet har lixom svalnat sedan han åkte ut.

Emma, Josefine och Johnny är mina favoriter i dagens läge. Sedan tycker jag mer och mer om Mos, men jag vet inte varför.
 
Om Diddi inte får en immunitet så tror jag oxå att hon komne råka i kväll.
Men Adrian, va f-n! Visst att folk i huset snackar mycket, det är så det är på ett sådant ställe. Men han hade inte någonstans behövt att ens nämna något om hennes kompisar från utsidan. Sedan känner jag lite att, Diddi hallå, det var Adrian som sa det. Ta det inte 100% seriöst.
Men jag tyckte så otroligt synd om henne i pandoras ask igår. Paradise tar vuxenmobbingen till en helt annan nivå och det sjuka är att det är just mobbingen som gör att folk ser programmet.

Sedan saknar jag, tro det eller ej. Men Hermansson. Programmet har lixom svalnat sedan han åkte ut.

Emma, Josefine och Johnny är mina favoriter i dagens läge. Sedan tycker jag mer och mer om Mos, men jag vet inte varför.

Håller med om exakt allt. Förutom att jag vet varför jag gillar Mos, haha. Han är ju hur skön som helst. :D
 
Emma, Josefine och Johnny är mina favoriter i dagens läge. Sedan tycker jag mer och mer om Mos, men jag vet inte varför.

Håller helt med! Johnny är dock, i min mening, lamast i det gänget men ändå helt ok!

Men det jag ändå gillade med gårdagens avsnitt var att flera deltagare ändå fick lite insikt i att de kanske inte var helt schyssta mot Diddi. Jag tänker t.ex. på Mos när han under Pandoras ask fick frågan vem han helst ville ha ut. Han lyckades svara ärligt på frågan men på ett lugnt och odramatiskt sätt, jämfört med Adrian som drog in massa onödigt skitsnack och inte bara kunde stå för att han inte gillar henne. Man får tycka illa om folk men man behöver ju inte bete sig som ett svin för det.

(Sen var ju Emelies kommentar under hennes och Diddis samtal lite tragikomisk "Om du kommer in igen så lovar jag att inte mobba dig då". Great. Men någonslags insikt får man väl kalla det.)
 
Älskar Mos, han är nu min klara favorit, tillsammans med Josefine. Håller med om Adrian, han går verkligen så långt över gränsen som det bara går.

Angående Johnny så har jag ändrat min uppfattning om honom efter att ha följt honom på sociala medier. Oavsett vad han tyckte om Diddi när det spelades in, så borde han vara lite mer sjysst i dagsläget. Och han verkar inte alls umgås med årets deltagare.. Lite som att han känns lite förmer än alla andra? Jag vet inte, men visst, han är ju sjukligt snygg, men har otroligt svårt att få grepp om honom. Han verkar bara dryg, på ett osäkert sätt. Eller något!
 
Jag tänker att Johnny kanske inte har behovet att åka omkring och visa upp sig på massa krogar runt om i landet som de andra, helt enkelt? :)

Han känns inte alls som den typiska PH-deltagaren,, vilket jag finner ganska uppfriskande. Typ p
 
JA! Jag älskar det här, äntligen riktigt PH-spel.

Men jag tror att jag hade varit rädd på riktigt om jag var i huset nu. Känns som att Adrian kan flippa rätt rejält ikväll efter parcermonin.

Han är så sjukt obehaglig.
Tycker synd om Maja, men tja, det är ju inte personligt riktat mot henne. Bara mot hennes orm till partner... :p

Ah. Jag känner att jag lever lite för mycket för den här jäkla såpan idag, Men - jag är sjuk. Jag har legat i soffan hela dagen. Mest spännande idag liksom.
 
Han är så sjukt obehaglig.
Tycker synd om Maja, men tja, det är ju inte personligt riktat mot henne. Bara mot hennes orm till partner... :p

Ah. Jag känner att jag lever lite för mycket för den här jäkla såpan idag, Men - jag är sjuk. Jag har legat i soffan hela dagen. Mest spännande idag liksom.

Väldigt synd om henne, men återigen, det är ett spel och hon valde ingen bra partner.

Jag ligger i soffan med sjukt hög puls, har levt mig in som tusan i detta avsnittet :D
 
Väldigt synd om henne, men återigen, det är ett spel och hon valde ingen bra partner.

Jag ligger i soffan med sjukt hög puls, har levt mig in som tusan i detta avsnittet :D

HAHA, samma här! Bästa avsnittet i år.
Älskar't.
Fast hon fattade ju inte. De andra är inte falska. Hennes partner är falsk.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp