Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel

Mammas

Trådstartare
Nu har säsongen börjat, vad tycker ni? :D

...Och kom igen och erkänn nu - jag vet att jag inte är ensam om att titta på det! :D
 
Sv: Paradise Hotel

Jag har bara sett första avsnittet men tänkte se ikväll, missade igår. Tycker det är lite segt dock, får hoppas på att det drar igång annars tröttnar jag nog. :p
 
Sv: Paradise Hotel

Jag såg första avsnittet och kommer säkert kolla på både andra och tredje via play. Men ja, lite segt var det, men de skulle ju introducera allihopa också.

Stör mig som fan på han Jesper som blev grinig för att hon Magda eller vad hon hette inte ville ligga lika nära som han ville, wtf ska hon behöva släppa någon nära om hon inte vill det liksom? Bra jobbat av henne att stå på sig, det är så jäkla svårt i sådana där situationer, att verkligen stå kvar vid sitt nej fast någon rövhatt vill få en att känna sig som en frigid bitterfitta, typ.
 
Sv: Paradise Hotel

haha, du startade en tråd om det!

Jag tycker det är ytterst pinsamt men jag tittade på första avsnittet och blev ganska underhållen:o

Kommer nog följa det via tv3 play, när ingen annan ser :p
 
Sv: Paradise Hotel

Jag sa ju att jag skulle. :D Du kan väl inte tro att jag skulle skämta om något sånt? :angel: :D

Hhaha, men det ÄR underhållande. :p

Gör det. Och sedan skriver du vad du tycker här, så ingen vet att du tittar på det. ;)
 
Sv: Paradise Hotel

Men eller hur. Tänkte på det jag med och blev bara mer irriterad när han spelade på att han var så besviken, jisses... jag vet inte om jag hade klarat av att stå på mig. Heja Magda! :bow:

Men han Samir var väl lite grinig för att han inte fick vara med henne va?
 
Sv: Paradise Hotel

Sååå pinsamt.

Tror ni de gör sig till för att vara "speciella" i tv eller är de så på riktigt?
 
Sv: Paradise Hotel

Nej, inte jag heller. Verkligen heja Madga! :D

Ja, han var ju inte nöjd med Emelie, bådar för intressanta konflikter! :D



....sedan kan vi sitta och förfära oss åt att det var ett folknöje att kolla på hängingar. :p :D
 
Sv: Paradise Hotel

Vissa är nog så på riktigt, men sedan tror jag att mycket är spel. Men ja, det måste ju vara svårt att spela sig genom hela tiden, det är nog mycket de som klipper som bestämmer hur folk verkar också.
 
Sv: Paradise Hotel

Jesper verkade sjukt jobbig, back off liksom!

Äh, detta är väl ett bättre nöje än hängningar ;) Här får de ju bad och sol om inte annat:p
 
Sv: Paradise Hotel

Vissa är nog så på riktigt, men sedan tror jag att mycket är spel. Men ja, det måste ju vara svårt att spela sig genom hela tiden, det är nog mycket de som klipper som bestämmer hur folk verkar också.

Precis. Och ledande frågor när deltagarna sitter och berättar om olika händelser. :banghead:

Generellt om programmet - besviken. :meh: Men det hinner vända hoppas jag.
 
Sv: Paradise Hotel

Ja, men eller hur! Inte Team Jesper i det mammerska residentet. :D

Ja, och dessutom håller det på mycket längre. :D
 
Sv: Paradise Hotel

Jag känner att de som är med i Paradise Hotel är så långt ifrån människor jag hänger med att det blir liksom lite fascinerande att titta på. Kan jag säga att jag tittar på programmet för att lära mig om mina medmänniskor? Lite vetenskapligt sådär?
 
Sv: Paradise Hotel

Va, ledande frågor, det kan jag väl aldrig tro! ;) :D

Vi får hoppas på det, jag gillar intriger och konflikter. :angel:
 
Sv: Paradise Hotel

Haha, givetvis är det bara för att lära dig om dina medmänniskor. :D

Tror ni fö att de använder kondom eller är det jag kallar programmet i mitt huvud - STD Hotel - passande? :D
 
Sv: Paradise Hotel

Jag vill ha snyggare snubbar! Tjejerna var ju assnygga men killarna får IG! Samir var snygg men lite för medveten om det för min smak.
 
Sv: Paradise Hotel

Ah, det var det jag menade men inte vågade säga. ;) Samir snygg och dryg, kort sagt.

Jag tycker det är lite tråkigt när de som gör programmet styr över vilka som åker ut, det är roligare om det hela tiden är ett spel deltagarna emellan. Jag fattar att det är en twist på hela småstads/Stockholmsgrejen, men i tidigare säsonger har det ju hänt att de bara tagit ut folk lite hur som helst...
 
Sv: Paradise Hotel

Det skapades tv-historia när småstads-tjejerna blev utbytta mot Stockholmsbrudar. FY. FAN. VAD. ROLIGT. "Dom gillade inte ens Stockholmstjejer sa dom juuuuuuuuuu!".

Har aldrig tittat på PH förut men tänker nog följa i år! Underhållning :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har gått 10 år sedan Saga Scott blev en tittarfavorit i dokussåpan Paradise Hotel. Efter en tid i rampljuset försvann hon och det är...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Mat Jag är allätare inom det söta. Allt sött går ner. Men tycker att Paradis/Alladin är rätt trista, fulla med palmolja dessutom. Så till...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 856
Senast: Red_Chili
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 415
Senast: Fiorano
·
Tjatter Någon mer som tittar? Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp