Parkering i stockholm

Blir både billigare och friare för oss. Skulle även vilja besöka lekmer-outlet och pompdelux-outlet om det finns tid och tror dessa ligger lite utanför stan. Ska dessutom lämna av barn hos farföräldrar påvägen. Men framför allt är det nog friheten.

Ok! Hittar ni i stan?
Det är en bit att gå från tex högst upp på Västmannagatan till Haymarket om ni ska parkera däruppe. Generellt är det rätt mkt enkelriktade gator i innerstan som kan krångla till det lite om man inte känner till stan.
 
Ok! Hittar ni i stan?
Det är en bit att gå från tex högst upp på Västmannagatan till Haymarket om ni ska parkera däruppe. Generellt är det rätt mkt enkelriktade gator i innerstan som kan krångla till det lite om man inte känner till stan.

Då blir det nog smidigast med parkeringen vid Hötorget som de samarbetade med. Vi hittar inte alls men får hoppas att gpsen har någorlunda bra koll. Annars får vi utläsa kartan och trafikreglerna när de kommer och får ta att det ev blir lite omvägar.
 
Någon som har tips på lunchställe i närheten utav Östermalm på söndag?
På lördag ska vi äta på sushi sho, så gärna något annat än just sushi.
 
Då blir det nog smidigast med parkeringen vid Hötorget som de samarbetade med. Vi hittar inte alls men får hoppas att gpsen har någorlunda bra koll. Annars får vi utläsa kartan och trafikreglerna när de kommer och får ta att det ev blir lite omvägar.

Jag tror också att det blir smidigt med parkeringen vid Hötorget. Ett hett tips är att åka så att ni kommer in i Stockholm norrifrån. Därifrån tar man sig väldigt enkelt in på Sveavägen. Att åka genom Södra länken är mindre kul om man inte hittar, för det är ingen GPS-mottagning i tunneln (åtminstone inte med min telefon). Dessutom, kommer ni en fredag eftermiddag så är det garanterat krypfart.
 
Jag tror också att det blir smidigt med parkeringen vid Hötorget. Ett hett tips är att åka så att ni kommer in i Stockholm norrifrån. Därifrån tar man sig väldigt enkelt in på Sveavägen. Att åka genom Södra länken är mindre kul om man inte hittar, för det är ingen GPS-mottagning i tunneln (åtminstone inte med min telefon). Dessutom, kommer ni en fredag eftermiddag så är det garanterat krypfart.

Vilka bra tips jag får! Tack så mycket!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 009
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 807
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 344
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp