Bukefalos 28 år!

Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också blivit erbjuden att få rida en arbetskamrats häst idag. Så tror jag ska packa med lite rid grejer när jag är hemma i helgen. :D
 
Jag har tydligen varit lite off-Buke ett par dagar :o Har haft väldigt mycket att göra så det var nog klokt. Just nu vill jag dock gå och duscha men födelsedagsbarnet tänker inte somna och då vill jag inte gå upp på övervåningen. Kan ju duscha imorgon bitti om det kniper men gå upp 04.40 för att hinna duscha känns sådäääär lockande :crazy:
 
Jag älskar jordgubbar, det finns inget bättre. Hade gift mig med dom om det varit möjligt! (nej okej, kanske inte riktigt hade gått så långt)

Och så har jag fått massa paket :D Känns nästan som julafton, även fast jag vet vad det är i dom och har betalat det själv :p
 
Freeeeedaaag!! Let the party start!!!

När jag går av det här passet har jag tre lediga dagar framför mig. Wohoo!!
 
Muhaha, igår på vägen hem från universitetet så köpte jag en sms-biljett men bara någon liten stund efter så fick jag ett nytt sms som sa att de var inte säkra på att jag hade fått biljetten inom tidsgränsen och därför skulle få pengarna tillbaka :D
Woohoo, 50 spänn sparade! :banana:

(De nämnde visserligen att jag skulle köpa en ny men vaddå ingen kollar upp om biljetten är giltlig :devil:)
 
Haha det blev ingen helg för mig efter det här passet. Jobb även imorgon. Klart man ställer upp när det är en supertrevlig person som ringer och frågar :) (och övertid är trevligt!)
 
Woohoo! Kollade upp mina pengar på banken, har inte vågat göra det på ett tag pga superlåga studiebidrag den här terminen, men blev mycket glatt överraskad - hade mer än vad jag trodde! :banana:

Kanske blir någon present till katten eller något :idea:
 
@Asko Så trevligt :D

*Kl*

Jag ser fram emot att vara ledig lördag och söndag men har de senaste dagarna passat på att poängtera för nästa veckas vakthavande befäl att jag gärna kommer in och jobbar övertid ons, tors och fre :p Är bara schemalagd mån, tis och sön så det finns lite marginal :D
 
Buhu fick idag reda på att sambon ska åka på kurs med jobbet och vara borta i minst 3 veckor :( I Lettland...!!! WTF! Jag var beredd på att det kanske skulle bli så men ändå. Är glad för hans skull för han har velat gå den kursen hur länge som helst, men tycker synd om mig själv :p
 
Buhu fick idag reda på att sambon ska åka på kurs med jobbet och vara borta i minst 3 veckor :( I Lettland...!!! WTF! Jag var beredd på att det kanske skulle bli så men ändå. Är glad för hans skull för han har velat gå den kursen hur länge som helst, men tycker synd om mig själv :p
Vad är det för kurs?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 497
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 601
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 408
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 883
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp