Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag med! Måste kolla om jag hittar några imorgon.
Åååååååh vad jag blir avundsjuk.

Och ååååååååh vad jag vill ha en knäckemacka med bregott på och rökt god skinka från sorunda och så en skiva avokado på det. Ååååååååååååååh.

Får hjärnsmälta.
 
Åååååååh vad jag blir avundsjuk.

Och ååååååååh vad jag vill ha en knäckemacka med bregott på och rökt god skinka från sorunda och så en skiva avokado på det. Ååååååååååååååh.

Får hjärnsmälta.
Knäckemacka med Bregott åt jag till lunch. Fast med ost på.

Jag saknar dock frukten i Singapore, som fan. FÄRSK mango, passionsfrukt, drakfrukt... Åh, jag dör! Frukten här är ju ett skämt i jämförelse. :(
 
Knäckemacka med Bregott åt jag till lunch. Fast med ost på.

Jag saknar dock frukten i Singapore, som fan. FÄRSK mango, passionsfrukt, drakfrukt... Åh, jag dör! Frukten här är ju ett skämt i jämförelse. :(
Ååååååååh knäcke med bregott :love: :love: Ska ÄTA ihjäl mig med start om exakt 29 dagar och så en vecka framåt :d :d :d

Och ja, frukten lämnar ofta mycket att önska. Jordgubbarna är dock fantastiska i Sverige tycker jag. Däremot föredrar jag avokadosarna här, ananasen och papayan och passionsfrukten i TZ/Senegal/Guinea.

Men vad är väl frukt mot knäcke med Bregott? Och åååååh knäcke med bregott och mild herrgårdsost :d :d :d


ÅÅÅÅÅÅH.
 
Ååååååååh knäcke med bregott :love: :love: Ska ÄTA ihjäl mig med start om exakt 29 dagar och så en vecka framåt :d :d :d

Och ja, frukten lämnar ofta mycket att önska. Jordgubbarna är dock fantastiska i Sverige tycker jag. Däremot föredrar jag avokadosarna här, ananasen och papayan och passionsfrukten i TZ/Senegal/Guinea.

Men vad är väl frukt mot knäcke med Bregott? Och åååååh knäcke med bregott och mild herrgårdsost :d :d :d


ÅÅÅÅÅÅH.
Ska du till Sverige om en månad, alltså? Eller får du besök i Madrid?
 
Ska du till Sverige om en månad, alltså? Eller får du besök i Madrid?
Ska till Sverige! :bump: :bump: Fett pepp, mycket mer än vad jag var när jag bokade biljetten. Kommer hem för en och en halv vecka för att äta tolvhundra pizzor på Vapiano, dricka alldeles för många cider på Mosebacke, fira midsommar i Ggb med fröknarna @Killaloe och @Lillelorden, mysa med mina katter samt stock up (som FAN) på Bregott, knäcke, saltvattenspray, OSTHYVEL ffs, mild herrgårdsost, tacokrydda mm mm.

Livsnödvändig resa, som du kan se!

Och icke att förglömma såklart - hänga med världens bästa @Mammas !!! :love: :love:

samt lite fler vänner, men mammas är viktigast såklart!
 
Funderar på vad man kan tänkas vara sugen att äta till kvällsmat.
Jag funderar på detsamma. Har noll idéer och vill bara äta pommes frites. Min sambo säger att jag lever på yoghurt och pommes och äter sämre än ett amerikanskt barn och blablablablabla. Så får väl äta nåt annat i kväll då.

Hörrni tråden, har ni några tips på list-appar? Vill göra en lista i mobilen men har ingen bra app.
 
Ska till Sverige! :bump: :bump: Fett pepp, mycket mer än vad jag var när jag bokade biljetten. Kommer hem för en och en halv vecka för att äta tolvhundra pizzor på Vapiano, dricka alldeles för många cider på Mosebacke, fira midsommar i Ggb med fröknarna @Killaloe och @Lillelorden, mysa med mina katter samt stock up (som FAN) på Bregott, knäcke, saltvattenspray, OSTHYVEL ffs, mild herrgårdsost, tacokrydda mm mm.

Livsnödvändig resa, som du kan se!

Och icke att förglömma såklart - hänga med världens bästa @Mammas !!! :love: :love:

samt lite fler vänner, men mammas är viktigast såklart!
Ååh, vad roligt!!
 
Förstår det! Åker du själv eller ska spanjoren med?
Åker själv :). Vet inte riktigt varför det blev så faktiskt, vi diskuterade det men minns inte varför vi gjorde såhär. :confused: Men det känns helt okej, mer än okej, eftersom jag kan få hänga med mina vänner själv då :bump: (är en sån där dålig människa som oftast vill ha mina vänner för mig själv, särskilt när jag är i stan så kort tid :o).
 
Åker själv :). Vet inte riktigt varför det blev så faktiskt, vi diskuterade det men minns inte varför vi gjorde såhär. :confused: Men det känns helt okej, mer än okej, eftersom jag kan få hänga med mina vänner själv då :bump: (är en sån där dålig människa som oftast vill ha mina vänner för mig själv, särskilt när jag är i stan så kort tid :o).
Det gör dig ju inte till en dålig människa, heller! Låter sunt, tycker jag. ;)
 
Tack kära @Hedinn ! Tänkte att det kanske lät lite otrevligt men det är den faktiska sanningen. Det blir en annorlunda stämning tycker jag när en partner är med, föredrar att få ha mina vänner för mig själv. Alltså de jag vanligtvis umgås med på tu man hand :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 462
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 487
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 255
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 668
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp