Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Åh, en frände! Beklagar verkligen att kameran beter sig dåligt! :(

Min bil fick på väg 11 psykbryt och strejklust. Jag fick ringa Assistancekåren och nu står bilen parkerad hos bilverkstaden. Således kommer den kosta ännu mer pengar :mad: (Och jag måste åka uschlig buss till och från jobbet :eek: ) Dessutom har det ösregnat hela dagen och jag har varit utomhus i ungefär tusen timmar.

Positivt är dock att dottern sprang Kalvinknatet som om hon aldrig gjort annat. Dessutom ansåg hon att bilbärgningen var fantastiskt skojig och roade Assistancekåren-snubben med att berätta om sin springtävling. Han skrattade också gott när unga fröken med allvarlig min säger "Bilen ville inte starta mer. Den måste få service lite till!" :rofl:
 
Åh, trist. :( Är det så att den kan ha gjort sitt eller borde den vara pigg och glad fortfarande?
Den borde inte ha gjort sitt. Den har gjort ca 60 000 exponeringar, enligt tillverkarens hemsida ska den klara åtminstone 150 000. Nästan löjligt pedantskött
 
@LadyCovergirl
Den slog ner i telefonen en gång, så datorn blev skräp. Kändes betydligt bättre i förra lägenheten som antagligen hade åskledare, det har verkligen inte denna lägenheten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 463
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 489
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 289
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 675
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp