Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon tråden! Wazzzup?

Just nu har jag ätit frukost med svenska jordgubbar:love: samtidigt som jag lyssnar på ett föredrag av Gudrun Schyman, alltså hon är såååå bra!
Men ÅH, det var ju jordgubbar jag skulle köpa!

Suck på mig. Låter vansinnigt gott, i alla fall. :)
 
Åh jordgubbar! Det måste jag köpa idag eller imorgon!

Själv är jag på jobbet. Har det himla lugnt just nu :)
 
Hjälp, nu var det ett tag sen jag var här känns det som. Men jag har haft en skööön avkopplande vecka med bara katten och jag :D
 
Jag behöver hjälp med ett ord. Pratar i telefon med en vän och sa meningen "det känns lite väl latmaskigt att ta bilen två kilometer". Men latmaskigt heter det ju inte, vad finns det för riktiga ord som passar in där?
 
Lever man egentligen för att jobba, eller jobbar man för att kunna leva?
Min tanke är att jag vill jobba med nåt som jag tycker är kul, där dagarna går fort och kollegorna är schyssta och jag utmanas lite. Sen vill jag att lönen ska få mig att gå runt, kunna resa nån gång ibland och inte behöva oroa mig för pengar.

I övrigt har jag inte så många specifika krav faktiskt. Som ovan har jag haft det förut och det var absolut perfekt för mig :)
 
Fy tusan vad varmt det var här idag, härligt :love: men hade svarta brallor som suuger åt sig värme - inte så smart :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 422
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 356
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 016
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 577
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp