Bukefalos 28 år!

Plastikoperationer på djur

Sv: Plastikoperationer på djur

peter_lundin skrev:
Att värdera djur mer en människor ser jag som omoget.
PL

Jag tycker däremot att det är omoget att antyda att det är omoget att värdera djur mer än en människa :devil:

För mig är det uppenbart.
T.ex. hunden.
Det är ingen slump varför dessa citat finns + att det är VUXNA människor, som skrivit dem.

Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund

- MADAME DE STAËL -

Om du tar hand om en svältande hund och gör honom välmående, kommer han inte att bita dig;
det är den avgörande skillnaden mellan en hund och en människa.”

- MARK TWAIN -

Hundar talar aldrig om sig själva utan lyssnar på dig när du talar om dig själv och håller skenet uppe av att vara
intresserade av konversationen

- JEROME K JEROME -

En hund är den ende i världen som älskar dig mer än du älskar dig själv

- JOSH BILLINGS -
 
Sv: Plastikoperationer på djur

peter_lundin skrev:
Allting är ju relativt :rofl: :rofl: :rofl:
PL

Sorry, för ung för att förstå vad du menar, för du är ju så mogen...sorry, vi är på helt olika nivåer du och jag :devil:
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Efwa
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Entourage
·
  • Artikel
Hästnyheter Själv har jag bara sett de sju minuterna här på Tidningen Ridsport. Det räckte mer än väl för att inte vilja se mer. Djurplågeri är...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 230
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp