Bukefalos 28 år!

Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

hej wrangler!!!
colouryourdash.jpg


http://www.freewebs.com/taby080410/P1190752.jpg

http://www.freewebs.com/colouryourdash/dashen080410.jpg

Vi får se om han kommer att sluta som Pleasure/Hunter kuse.:D

:eek::mad:

Liiip på dig!
(Fast han är fortfarande sjuukt snygg..)
Blir en lång väg tillbaka sen, från galoppör till pleasurehäst...:angel:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Japp för att bara vara 2 år fyllda så ser han helt ok ut :)

dashen080410.jpg


Här rids han av Lisa Bivemark.:love:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

:love: Vad han har växt!!!

Nån pleasurehäst blir han nog aldrig, men hunter..... :love:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Morsan har ju vart proffsjockey en gång i tiden, så fullblod ligger oss varmt om hjärtat :)

/Emmi

Hej Emmi
Men har hon varit proffsjockey?
Jag pratade ju med henne på greva i höstas på tävlingarna och jag kände inte igen henne och inte namnet heller. När var hon proffsjockey? Årtal och var red hon då?
Jag har själv hållt på med galopp i alla tider och ridit löp men har nu bara 2 fullblod kvar och rider mest western.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Hej Emmi
Men har hon varit proffsjockey?
Jag pratade ju med henne på greva i höstas på tävlingarna och jag kände inte igen henne och inte namnet heller. När var hon proffsjockey? Årtal och var red hon då?
Jag har själv hållt på med galopp i alla tider och ridit löp men har nu bara 2 fullblod kvar och rider mest western.

Hon slutade tävla proffesionellt nån gång i slutet av 1978, början på 1979, när hon födde mig som var så sjuk...
Hon har alltid hetat Madeleine Stiwing.

/Emmi
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Då va han född! Marshals Revolution. Hoppas han nu är frame/overo. Ett svart fullblod som är frame kan det bli bättre.
P7130302.jpg
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Otroligt sÖt!!!!!!
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Jaha då var han testad!! Det första Fullblodet i Sverige som är Frame/overo, det finns en gud och han är svart! Jippiiiiii
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Jag såg att din andra stjärna ska kvala! Vad roligt. Hoppas de går bra de är mkt som ska klaffa. Jag såg han på banan en gång då var han rätt busig.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Jaha då var han testad!! Det första Fullblodet i Sverige som är Frame/overo, det finns en gud och han är svart! Jippiiiiii

Underbart roligt! Nu beställer jag att han blir stor, långlinjerad med flata långa rörelser så jag kan boka in ett av mina ston för ett hunterföl när han är lovlig! :D
 

Liknande trådar

M
Western Jag letar efter en pleasure/hunter hingst till mitt paintsto att betäcka med nästa år. Men det verkar dåligt med dom??? Eller??? Har ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 085
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp