Bukefalos 28 år!

Ploppan is back in town!

Sv: Ploppan is back in town!

Jag undrar förstår hur det är med ploppan?

vad har hänt sedan sist??

Lagom mycket, faktiskt. Life is goood! Kärleken är oändlig. :love:
Hästarna och de andra djuren pigga och glada.
Bussen rullar inte alltför ofta med mig bakom ratten.

Jag har blivit äldre och lite snällare, tror jag! :eek:

Känner mig mycket lycklig över att någon kom ihåg mig! Trodde hela seniorgardet hade hunnit bytas ut, men inte så. Känns skönt! :love:
 
Sv: Ploppan is back in town!

Här på Buke byts ingen ut. En del tar paus ibland men det är som Hotel California. "You can check out any time you want but you can never leave."
 
Sv: Ploppan is back in town!

Här på Buke byts ingen ut. En del tar paus ibland men det är som Hotel California. "You can check out any time you want but you can never leave."

Klockren beskrivning! :D

*kl*
Välkommen tillbaka Ploppan! Jag har tänkt på dig då och då och hoppats att livet varit väl med dig :)
 

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 693
Senast: Jeffery
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 526
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: Rosett
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 512
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp