Policy rörande svartjobb och annat...

Sv: Policy rörande svartjobb och annat...

Hur jag tänker... du klagar på det är ett tjatande om ämnet och så läser man i tråden och konstaterar att det är du som tjatar om det....

Och så påpekar jag att det är fritt fram att sluta svara om man tröttnat.
 
Sv: Policy rörande svartjobb och annat...

Alltså personen säger samma sak som ni redan har sagt flera gånger och jag har inte ändrat på min uppfattning. Om ni så säger samma sak tusen gånger så ändrar det ingenting.
 
Sv: Policy rörande svartjobb och annat...

Hur jag tänker... du klagar på det är ett tjatande om ämnet och så läser man i tråden och konstaterar att det är du som tjatar om det....

Och så påpekar jag att det är fritt fram att sluta svara om man tröttnat.

Jag tycker inte att det är jag som har tjatat om det, jag har inte startat den här tråden, som sagt var, och sen har jag sagt min uppfattning, som jag tycker mig ha rätt att ha.

Om jag har en uppfattning, så är det inte självklart att det är någonting som till varje pris ska ändras på.

Så påpekar du igen det fullständigt onödiga att "man får sluta att svara om man tröttnat". Jag vet inte om det kan vara någon baktanke med det, för det verkar ju vara ett sådant onödigt påpekande.
 
Sv: Policy rörande svartjobb och annat...

Och min uppfattning är att du tjatar mer än någon annan här ;) och inte vill du sluta heller utan bara gnälla om att andra fortsätter.

Det är inte så att du kommer med något originellt nytt i varje inlägg utan det är samma tjat mest hela tiden utan du upprepar dig friskt, skillnaden är att du gör det nästan själv medan andra hjälps åt och mer sällan upprepar sig utan flera råkar ha samma åsikt samt att de inte klagar såsom du gör. Och som sagt, inte behöver du fortsätta om du tycker det är tjatigt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Ekonomi & Juridik ...som av någon anledning rensades bort. Stöder Bukefalos moderatorer de här oseriösa aktörerna inom hästnäringen genom att rensa bort...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 361
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp