Bukefalos 28 år!

polly-pads(säkert stavat fel)?

M

miss_willow

vart tog de där poly-pads vägen. ni vet de där tjocka "shabraken" som var 8 cm tjocka och formade sig bra?
h**ks säljer ju inte dem längre och jag skulle faktit tycka det var lite bra med en sån nu.. men hittar ju inte nånstans??
 
Dom säljer väl visst såna nu! Såg när jag var på Hööks i Kungens Kurva i lördags iaf... :smirk:
 
Men hööks har ju det.. I alla fall i västerås och tydligen i kungens kurva. Och dom finns väl med i katalogen också..
 
annars så finns dom på EKO, där dom dessutom är billigare
 
Hej,
Jag har en polly-pad hemma som jag vill sälja. Den är grön och i storlek full. Ser ut som ny (bild kan fixas). Pris hade jag tänkt mig 200 + eventuel frakt (ny pris kostade den runt 500). hör gärna av dig om du är intresserad.

MVH Jennifer
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 714
Senast: Juli0a
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 441
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp