Bukefalos 28 år!

polly-pads(säkert stavat fel)?

M

miss_willow

vart tog de där poly-pads vägen. ni vet de där tjocka "shabraken" som var 8 cm tjocka och formade sig bra?
h**ks säljer ju inte dem längre och jag skulle faktit tycka det var lite bra med en sån nu.. men hittar ju inte nånstans??
 
Dom säljer väl visst såna nu! Såg när jag var på Hööks i Kungens Kurva i lördags iaf... :smirk:
 
Men hööks har ju det.. I alla fall i västerås och tydligen i kungens kurva. Och dom finns väl med i katalogen också..
 
annars så finns dom på EKO, där dom dessutom är billigare
 
Hej,
Jag har en polly-pad hemma som jag vill sälja. Den är grön och i storlek full. Ser ut som ny (bild kan fixas). Pris hade jag tänkt mig 200 + eventuel frakt (ny pris kostade den runt 500). hör gärna av dig om du är intresserad.

MVH Jennifer
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 357
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 576
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp