Bukefalos 28 år!

Pollys valpar

Få se om lilla Kate ev kommer få flytta till Norge. Har kontakt med en mycket intresserad kvinna därifrån som haft två heeler, men vi ska prata mer så får vi se. Mycket kontakt behövs för att få magkänsla när det gäller långväga intressenter för det är svårt att bara komma på besök först - men jag har alltid som krav att jag kan säga nej när dom väl är här och likaså dom. Har sålt en pytting till Norge förut och det blev så himla bra :)
 
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra :heart
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting :(
 
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra :heart
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting :(

Gud vad jobbigt :(
Kram!
 
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra :heart
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting :(
:(:cry::cry::cry:
 
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra :heart
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting :(

Usch vad tankarna ska mala runt. :(
 
Nu är vi i det stadiet att jag dom 2,5 metrarna tvärsöver valprummet/köket, får plocka valpar som sitter fast i hälen på mig när jag ska försöka komma till diskbänken och fixa morgonkaffe :nailbiting: sabla busungar :p
Min lugna favorithane har helt plötsligt börjat med att saxa frambenen runt mina smalben och så tar han ett stort grepp med käkarna och biter sig fast i byxorna - stora tikvalpen hugger fint tag i hälsenan och vägrar släppa, så henne får jag bända loss :arghh: Vart tog dom små gulliga valparna vägen :cautious: :rofl:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 886
Senast: sweet_extraa
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 527
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp