Bukefalos 28 år!

problem med servern??

Sv: problem med servern??

"Den här tråden är en kopia av ett äne som du postade för mindre än fem minuter sedan. Du kommer att skickas tillbaka till listan med trådar." Men tråden finns ju inte? :confused:
 
Sv: problem med servern??

Snuffsan skrev:
Och där var ingen förklaring vad jag kan se?
Jag tror inte det finns någon förklaring? I tråden jag hänvisar till länkas det till 2 andra o jag tror inte det kommit nå svar på vad som är felet?
Men jag har inte längre problem med att varken posta trådar eller skriva inlägg??
 
Sv: problem med servern??

Jag vill bara bekräfta att även jag har haft problem, vid de tillfällen jag testat under dagen.
Idag har jag inte kört något speciellt jobb på maskinen som skulle kunna ställa till det på detta sätt. Jag kommer försöka undersöka detta närmare.

När det gäller felmeddelandet om att en sådan tråd är redan skickad, så är säkert lite dåligt formulerat. Något går knas när man skickar, troligen pga överbelastning, man får då felmeddelandet. Det som stämmer är att man har skickat detta redan och att man får vänta fem minuter. Att det inte kommit in på sidan beror troligen på överbelastningen.

Det går bra att backa och att försöka igen efter mer än fem minuter, ibland fungerar det eller så får man problem igen. Man kan även försöka igen genom att ändra lite i texten och rubriken.

Hemskt ledsen för detta, jag vill självklart inte ha det på detta sätt.
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: bettysmatte
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 476
Senast: Juli0a
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 500
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 650
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp