Provridning! HJÄLP!

M

Moooa

:Hejsan!
Jag ska provrida på Söndag, det är en ponny som jag provred förra helgen oxå, jag provrider för att bli medryttare. Och jag ska rida ut med ägaren, och jag unrar om det är något speciellt jag ska tänka på??

Det är en pigg ponny:D Som jag tyckte var helt underbar sist! Ska tävla o Träna den om jag blir medryttare på den:D hoppas på det för han var underbar!!:love:

Tack såååå mycket på förhand!:D:banana:
Glad för svar!:D
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

Hej.Jag hade testat alla gångarterna ute, både när man rider först och sist. Se hur den uppför sig i trafiken. Sen kan du ju alltid hoppas att d hoppar fram ett rådjur el nåt så ser du hur den uppför sig då... ;)

Lycka till!:bump:
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

testa gångarterna!hur svarar han på mina hjälper m.m. :D
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

testa gångarterna!hur svarar han på mina hjälper m.m. :D


Jag vet ju ungefär hur han funkar men jag tänkte om det var nått annat än hjälper o gångarter, du förstår säkert vad jag menar :p men tack ändå:D

Niklasson tack så myket du me:D
Nu ska jag fixa mig ill provridningen så man e lite fräch ;):p
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

Vid ankomst till stallet....var säker på att sitta kvar på ponnyn då.:rofl:
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

Försök vara så lungn som möjligt och om ägaren säger nått ta till dig det och lyssna mycket , Gör på däras sätt även om du tycker att de finns bätter sätt
 
Sv: Provridning! HJÄLP!

tack för all hjälp hörni!!:bow: nu har jag provridit o det gick super igen:D Helt underbar häst!!
Så nu ska jag provrida 2gånger till:D ett dressyr pass för ägaren o en hoppträning för en tränare :Dhoppas det funkar lika bra som dom gångerna jag ridit hittills:D:banana:
Hoppas de funkar för å ska jag tävla me han!:D

han har charmat mig helt!!:love:
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 135
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 073
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 782
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp