Bukefalos 28 år!

Quarterfölbilder!

Sv: Quarterfölbilder!

Du klickar på mitt nick o får fram en liten ruta. Där väljer du att kolla på min sida ;)
 
Sv: Quarterfölbilder!

Här kommer en bild på Lyckornas Enigma, 50% Paint e: Vic Tim Rocket, u: Funny (ASVH). Taget med mobil av syrran;)'
Enigma070531.jpg
 
Sv: Quarterfölbilder!

Här kommer en bild på Lyckornas Enigma, 50% Paint e: Vic Tim Rocket, u: Funny (ASVH). Taget med mobil av syrran;)'
Enigma070531.jpg

En sån söööting det blev oc jag ser fram emot fler bilder:love:
Jag var ju genast tvungen o kolla om där fanns likheter med Raizas mor, men det är ju det som är så härligt m Paint...ingen är den andra lik:love:


Olivia liten E: VTR
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/pedigree/MormorIdaMorOlivia.jpg
Olivia igen:
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/pedigree/MorOlivia.jpg
 
Sv: Quarterfölbilder!

:love: I´m in LOOOOVE:love:
Han är ju helt bedårande...vilken teckning...och vilken färg...undra hur slutresultatet blir...
Vi byyyytaaaar....du får min på tillridning och jag gosar med denna;) :idea:
 
Sv: Quarterfölbilder!

He he he...liten kille stannar hos mig:D...mor och son vaktas av uppkäftig Welsh Cob, vet du ju...ingen risk att han kidnappas...:angel:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Helt orädd för coben...så lite bättre vakt får du allt ha:D inget kan hindra mig...
Mmmmm, var det inte på tis jag skulle hämta dottern fr Ingelstad...hähä, kanske drar m trp:angel:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Gaahhhhh! Vilken RÖTA!!!

Han har svarta haser!! Och mestadels svart svans!
Och du kommer klara dig undan från att behöva se gula pissfläckar eller bruna bajskluttar på låren....

Helt idealiskt tecknad den lille grabben. GRATTIS!!!!

mvh Eva
 
Sv: Quarterfölbilder!

Helt orädd för coben...så lite bättre vakt får du allt ha:D inget kan hindra mig...
Mmmmm, var det inte på tis jag skulle hämta dottern fr Ingelstad...hähä, kanske drar m trp:angel:
Det inte cobban fixar tar syrrans taxar hand om:rofl: ...och skulle dom falera finns det en Parson Jack Russel vid namn Morran som gör skäl för namnet;)...men du är välkommen att kika (fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)
Gaahhhhh! Vilken RÖTA!!!

Han har svarta haser!! Och mestadels svart svans!
Och du kommer klara dig undan från att behöva se gula pissfläckar eller bruna bajskluttar på låren....

Helt idealiskt tecknad den lille grabben. GRATTIS!!!!

mvh Eva

Tack...jag är inte missnöjd med hans utseende på något sätt alls:banana:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Det inte cobban fixar tar syrrans taxar hand om:rofl: ...och skulle dom falera finns det en Parson Jack Russel vid namn Morran som gör skäl för namnet;)...men du är välkommen att kika (fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)
Van vid taxar:p o har en Kromfhorländer hemma, som är ett snäpp värre än en Jackis:rofl:
Nä vad kul, han såg jag i Malmö förra året....
Öhm, syrran skall väll med;)
Skämt o sidå...du kan ge dig på att det blir en extra runda till Börjes i sommar...jag vet att stallvärden behöver Alger:angel:


Tack...jag är inte missnöjd med hans utseende på något sätt alls:banana:
Ja, det skall du verkligen inte va, och med dig som matte, så kan det bara bli en riktig stjärna av honom en dag:banana:
 
Sv: Quarterfölbilder!

(fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)

Sicken otur! På tisdag är jag i dina tassemarker (skulle precis lyfta luren och checka av om det var någon hemma hos dig då..)
Kör ner märren på tisdag som får stå kvar på betäckning medans jag semestrar i Spanien.

Men hon skall ju hämtas oxå. Typ någon vecka eller två efter. Kanske vi kan få se prinsen irl då.

mvh Eva "madrasstiggerskan"
 
Sv: Quarterfölbilder!

Gaahhhhh! Vilken RÖTA!!!

Han har svarta haser!! Och mestadels svart svans!
Och du kommer klara dig undan från att behöva se gula pissfläckar eller bruna bajskluttar på låren....

Helt idealiskt tecknad den lille grabben. GRATTIS!!!!

mvh Eva

Detta var min första kommentar till P.... Han är perfekt tecknad.. han kommer inte att få pissfläckar.. :D
 
Sv: Quarterfölbilder!

Nu har årets sista fölunge anlänt här. Igår morse kom en liten liten brun hingst. Han är född nästan 3 veckor för tidigt och mamma är förstföderska. Har haft ett jättejobbigt dygn här med att få henne att släppa till så han får äta. Nu verkar det dock funka. Men ack vad han är liten :confused:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Usch va jobbigt.... avundas dig inte...

Håller tummarna för att det går vägen fortsättningsvis i alla fall...
 
Sv: Quarterfölbilder!

Nu finns bilder att se på mina 3 småttingar på min sida här på bukefalos. Candy är efter Colonels Good Times, Svarten är efter Runing Playboy och Charlie är efter min hingst Glowing Spirit Bar.
 
Sv: Quarterfölbilder!

_DSC0240.jpg

Född 23/5-07 e:Ljs Black Leo u:Meesa Siquitza. Blir hon rätt och slätt brun eller mörkbrun-någon som kan det här med färg?
 
Sv: Quarterfölbilder!

Skulle gissa på mörkbrun, eftersom fölisen är så mörk över manken, och det ser ut som om det blir svart högt upp på benen...
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 224
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Mia_R
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: escodobe
·
Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp