Bukefalos 28 år!

radera/redigera

B

blissare

Hur gör man om man vill radera eller redigera en tråd eller dyligt man har lagt ut och kanske ångrar sej eller vill lägga till något?
Hittar inte redigeraknapp eller dyl :confused:
 
Sv: radera/redigera

Detta har varit uppe flera gånger tidigare. Precis som i ett vanligt samtal så får man stå för vad man sagt.
Har du sagt något du ångrar kan du inte radera minnet på den som du sagt det till, eller har du en sådan där MIB grej ;)
Alltså får du be om ursäkt eller bättre förklara dig, här genom ytterligare ett inlägg.

Ingen regel utan undantag, du kan redigera ditt inlägg direkt efter att du skrivit det, i ett fåtal minuter.
Om du använder rapportera-ikonen eller skickar ett PM till moderatorn med en mycket bra förklaring till varför du vill ha ett inlägg borttaget så är det mycket möjligt att det tas bort.
 
Sv: radera/redigera

När du har lagt in en tråd eller svarat i ett inlägg finns det en länk/knapp i just det inlägget som heter ÄNDRA bredvid Citat-svar. Den finns där ca 15 minuter.
 

Liknande trådar

Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
668
Senast: kaffekart
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 267
Senast: Lingon
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
632
Senast: tanten
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp