Raggning via pm

mandalaki

Trådstartare
Jag har fått pm från nyregistrerade användaren Katrine som vill att jag ska delta i en undersökning som hon gör på veterinärutbildningen.

Gunnar, det är väl inte riktigt så buke ska användas så stoppa gärna det.
 
Sv: Raggning via pm

Nej, det är klart att jag inte gör. Men jag ska inte behöva ta emot oönskade pm som gränsar till spam bara för att jag är med på buke. Det är dessutom fult att runda forumreglerna genom att gå via pm.
 
Sv: Raggning via pm

Du kan ju anmäla pm,precis som vilket annat inlägg som helst.

Gör det och jag lovar att någon tittar på det ;)
 
Sv: Raggning via pm

Jo,det är evigheter sedan. :)

Och när man äntligen såg chansen att få tipsa en sådan väl bukemeriterad användare som "Bläckis",DÅ kunde jag inte låta bli att skriva :rofl:
 
Sv: Raggning via pm

Rutinerad, jag förstår inte alls vad du menar :angel:

Jag får bara trevliga pm så jag hade aldrig ens tittat efter nån triangel. Bra att veta att den finns:D
 
Sv: Raggning via pm

Jag har nu varnat henne. Om någon får ett sådant PM från och med nu vill jag gärna att ni hör av er så att jag kan vidta ytterligare åtgärder.

Och använd gärna rapportera-ikonen om ni får något annat olämpligt via PM. Tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 151
Senast: Bubbla
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 941
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Nepenthe
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 487
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp