Bukefalos 28 år!

rån på jobbet

är så jobbigt med två gipsade armar, en familj jag inte kan hjälpa. jag e som ett småbarn som behöver hjälp med allt.

jag börjar dock bli så arg, hur fasiken kan man göra en annan människa så illa. hoppas så att han åker fast innan denne tar död på någon.
 
Kan inte ens tänka mej vad du måste gå igenom (och hoppas slippa) men hjälp finns ju att få så vitt jag vet även med "hem"biten... Nu vet jag inte vilken kommun du bor i MEN det finns ju hemtjänst även vid sjukdom/skada !

Här är länken till Stockholm kommuns hemsida angående det...
http://www.eveo.se/hemtjanst/omraden/stockholm

Bor du inte i Stockholm kolla med din kommun !
Så får du reda på vad som gäller i din kommun...
 
hmm. rånarna har blivit gripna, men känslan blev värre när några kollegor var med i rånet. Sen att dessa stått och tyckt synd om mig efteråt känns inte bättre, falska djävlar. Men de e gripna iaf!
Det är ju tyvärr inte ovanligt med insiderbrott. Men skönt att du slipper ovissheten nu när gärningsmännen är gripna.
Hur ser det ut på försäkringsidan för din del? Nog måste väl din arbetsgivare vara försäkrad? Pengar är inte allt, men det kan hjälpa dig på vägen tillbaka!
 
Det är ju tyvärr inte ovanligt med insiderbrott. Men skönt att du slipper ovissheten nu när gärningsmännen är gripna.
Hur ser det ut på försäkringsidan för din del? Nog måste väl din arbetsgivare vara försäkrad? Pengar är inte allt, men det kan hjälpa dig på vägen tillbaka!

dem e försäkrade pengar e inga problem nu iaf.
 
Jag tänkte på dig när jag läste om gripandet, vilka jävla felvaggade as att ge sig på sina kollegor och misshandla er så grovt! :rage: Fy :devil: vilka ruttna typer, hoppas de får vad de förtjänar. :wtf: :turd:
 
hmm. rånarna har blivit gripna, men känslan blev värre när några kollegor var med i rånet. Sen att dessa stått och tyckt synd om mig efteråt känns inte bättre, falska djävlar. Men de e gripna iaf!
Fy fan alltså! Jag läste om det där och tänkte bara "vilka satans jävlar alltså!". Hoppas du mår OK under omständigheterna!
 
Jag mår hyfsat trots allt blev en dipp efter gripandet, men jag e en seglivad skit och skadeglad. Jag blir frisk och får ett normalt liv igen, de not so much.

Jag blev rånad på jobbet (bussförare) för lite mer än 10 åt sen. Dock inget fysiskt, allt gick "lugnt" till. Jag älskar din inställning, du kommer att komma tillbaka. Det tar tid, ja, men för mig betydde det mycket att gärningsmannen greps. Då kunde jag helt plötsligt titta upp, innan de grep honom gick jag bara och tittade på marken. Jag var ute och arbetstränade ganska direkt. Det rekommenderar jag. Det behöver inte vara på just den platsen, och jag gick bara bredvid. För mig som har lite konstiga grejer för mig, som social fobi och sånt, var det nog avgörande för att jag skulle komma tillbaka. I drygt 1 år efter kunde jag få panikattacker när jag var ute. Men sakta gav sig dom också.
Läst mycket om det du utsattes för och jag skickar såklart många, många kramar!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 978
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 424
Senast: jemeni
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 283
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 969
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp