Bukefalos 28 år!

rastgård/promenadslinga Årsta

Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Vi är helt på för prommis och kafé :bump:
Så kan det ju vara fint att gå någonstans där man kan känna av om det passar att släppa ihop eller ej. Spontant vill jag gärna att hundarna promenerar ihop i koppel en stund innan man släpper ihop, brukar bli lugnare och inte så speedat då ;)

Någon som vet om det finns några bra prommisställen i närheten/på väg till kafet?
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Gärdet ligger ju bara en liten bit bort, så dit kan man nog gå med vovvarna och känna av lite. :) Onsdag fungerar, så länge jag kan vara tillbaka hemma vid sex innan ridningen.
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Onsdag blir det då! Då är frågan bara vilken tid? Själv kan jag helt närsom så det får ni säga hur det passar:laugh:

Skulle vi bort till kafét också eller bara gå en sväng och framförallt vart ska vi mötas?:D
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

För mig är det nog bäst kring lunch eller senare eftermiddag, men då börjar det ju bli mörkt, så kanske lunchtid är bäst?
Kanske skulle man träffas och gå lite först, ev släppa lite, och sedan avsluta på kafet när hundarna lärt känna varann lite?
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Låter som en bra plan. Jag kan närsom, så tid spelar inte så stor roll. Har hantverkare som kommer kl tolv, men dem kan jag lämna nycklar till.

Finns ju även som sagt lättare lunch på caféet - linssoppa och varma mackor bland annat. Man blir snormätt av soppan för övrigt. ;)

Caféet ligger ju precis vid tessinparken, tunnelbana Karlaplan uppgång mot valhallavägen. Ses där någonstans kanske?
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Lunchtid innebär det 11-12 eller?;)

Träffas vid T-banan, promenera till gärdet ev lössläpp och sen mot cafeet låter bra tycker jag:D
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Tjo! Jag drar till sthlm snart nu och där blir jag utan internet. PMar mitt mobilnummer så kan ju nån av er messa när tid är bestämt;)
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Tja, för mig spelar det inte så stor roll. Jag jobbar med support via telefon och KAN i värsta fall bli lite sen om nått skulle jäklas precis när vi ska åka, dock brukar det vara hyfsat lugnt vid lunch.. Du kan väl också PMa ditt nummer så kan jag ringa om jag blir sen?
Kanske 11.30 typ? Så hinner man bli lagom hungrig efter lite prommis :idea:
Träffas vi vid tunnelbana Karlaplan uppgång mot valhallavägen då enklast?

Jag kommer ha en brun typ stickad skaljacka å en liten ljusblå rygga med jobbdatorn i. I snöre flaxade som en drake kommer jag ha en liten svart cockerpoo :love::p
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Tack Roxer och Kibani för en trevlig mini-buketräff! Vad härligt med ett hundkafé, dit lär man gå fler gånger!
Nu sover lilla junior som en klubbad säl.. :angel::love:
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Mina ligger här hemma helt utslagna. Lillen kröp in i buren när vi kom hem och har inte ens viftat på örat när jag går omkring här. :)

Hundkafét är toppen, mer sånt! :D
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Katten här hemma önskar också att vi gör mer sånt ;) nu kan han gå omkring som han vill i flera timmar säkert ;):angel:

Ses på söndag om inte förr!
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Haha.. Våra katter har gett upp det där med att vara rädda för hundarna. Yngsta katten sover ovanpå tygburen med Hatjo under sig. Den andra har lagt beslag på fårskinnsfåtöljen. :)

Jag har hittat vovvevakt på söndag, så det är bara att vi bestämmer tid! Såg att Münstergruppen börjar kl 9.00.
 
Senast ändrad:
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Hua, vad tidigt ;p tror jag behöver lite sovmorgon denna helg då jag missade det sist.. Om jag kommer vid 10 så kunde vi väl hitta varann någonstans?
Kibani, när kommer du?
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Ja, det blir bra. Ska se om jag får med mig sambon så pass tidigt, kan vara så att vi kikar in vid tio också. Inte hela världen om man missar ställandet. :)
 
Sv: rastgård/promenadslinga Årsta

Jag kom precis ihåg att jag stämt träff med en gammal kompis så jag är inte hundra på om jag kan, men hon ville visst till mässan och kika oxå så det kanske funkar med en person till?;)

De raser jag var sugen att kika på börjar sent så för mig räcker det med att vara på plats runt 11 men jag kan nog komma tidigare om ni vill. När man ska dit utan hund blir allt så mkt enklare och nästan vilken tid som helst blir sovmorgon jämfört med idag:rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 449
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp