Sv: [Re]Volt

Och var inte både mamman och Eddie "kära" i Måns?? O_o
Rolig serie :D

Jo, det var väl därför han fick vara gay, så serien inte slutade med den konstiga "love trianglen". :o

Kl

Serien var väl inte värdelös trots allt, men som sagt, avsnitten borde varit åtminstone dubbelt så långa. Allt gick för snabbt och det blev så ytligt.
 
Sv: [Re]Volt

KL

Jag tycker det är tråkigt att den inte varade längre. Tio avsnitt av den visst tramsiga men ändå underhållande serien är för lite!

Och jo alla var kära i Måns ;)

Skuggan_
 
Sv: [Re]Volt

kl

Ja var det nån okänd kille som Isa blev på smällen med eller vad?

Och ska Mon Amie stå alldeles själv där ute? Det finns väl inte ens nåt stall eller...? Förresten så känns det konstigt att Måns fick så bråttom att bli av med henne att han sålde henne till gubben.
 
Sv: [Re]Volt

*kl*

Nu har även jag sett sista avsnittet. Klassiskt töntavslut när Isa blev snäll helt plötsligt. Haha.
Men ändå grät jag när hon skulle lämna Mon Ami xD
Hahahhah. "FAN FAN FAAAAN" inne i stället.
Och mamman som hotar lilla barnet.
"Åh nej där bor ju för fan den knepiga gubben"
Hahaha men gud jag döör.
Och glasyren på kakan, måns är gay xD
De måste jag älska serieskaparna för, en gayridlärare, wonderful! :love::rofl:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra sommarens EM och VM i voltige på Flyinge gav mersmak. I helgen arrangerar Svea Voltigeklubb internationell voltige igen.
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett juniorlag, sex juniorer, fem young vaulters och en individuell senior. Sverige kommer till den internationella säsongstarten i...
Svar
0
· Visningar
60
  • Artikel
Hästnyheter För Svenska ridsportförbundet berättar landslagsledaren Jessica Neilands om hur svensk voltige satsar framåt. I juli är det dags för EM...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
Fritid Här kan vi dela med oss av våra serietips. Berätta även var man kan se serien.
2 3
Svar
42
· Visningar
1 615
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp