Det funkade!!!
20230630_152437.jpg
 
Började regna lite lagom tills jag åkte till jobbet. Såg dock att det ljusnade längre bort så vet inte om det blev så mycket mer. Som vanligt så öste det ner några km längre bort men det verkar gå väster om mig. :(
 
Man kan göra som jag tydligen, om man inte vill/kan dansa...

När syster med särbo frågar om dom kan ställa en vagn hos oss över natten, och jag svarar javisst - men ta med badkläder, det verkar som om regnet inte kommer trots allt (strålande sol på fm). Dom kommer på em - och har med sig regnet :eek:

Det regnar fortfarande :banana:
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
726
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 354
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 431
Senast: Hazel
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 229
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp