Bukefalos 28 år!

reklamen till höger

Sv: reklamen till höger

Ah, såg nu att du ändrat bilden!

Det där ser faktiskt MYCKET bättre ut än bilden innan!
För nu blir det mer balans i allt.

Stör rull-listen sidvärts på annat sätt än att den finns där? Är forumet fortfarande vänsterpassat, så att menyn alltid finns utan att man måste korrigera?
 
Sv: reklamen till höger

Image11-2.jpg
 
Sv: reklamen till höger

Håller med dig där, har låst den andra och hänvisat.

Jag är inte säker på att jag skall ha det på detta sätt, men det finns fördelar med att ha reklamen till höger jömfört med att ha den ovanför.

Jag har fixat lite nu så att sidan inte skall kunna bli "för smal".
Det är ju hopplöst då sidan är så här bred. Jag måste scrolla i sidled nu. :crazy: :mad:
 
Sv: reklamen till höger

Men han skulle ju ändra imorgon? :)
 
Sv: reklamen till höger

Detta är absolut inget slutgiltigt, jag ville bara testa lite och se lite vad jag får för reaktioner. ;)

Här kommer min:

:eek::eek::eek: :mad::mad::mad:

Ta bort den förbannade blaffan till reklamfält, den tar ju en hel decimeter av skärmen:eek:

Jag har gnällt på mycket på Buke men forumets utseende har jag inte gnällt på sen 2001 (förutom reklambannern häromdan, då) så mig får du gärna lyssna på:mad: ;)
 
Sv: reklamen till höger

Instämmer!!

Var inte alls nå roligt att logga in på buke nu, trodde det var något fel på sidan ju! :crazy:
Nä upp med reklamen igen tycker jag!
 
Sv: reklamen till höger

Ja, jag såg det nu. Hoppas att det blir bättre då. Får titta på annat i kväll/natt.
 
Sv: reklamen till höger

Tycker inte heller om att reklamen ligger till höger... allt blir så komprimerat...
 
Senast ändrad:
Sv: reklamen till höger

:banana: Den är väck!!!!! :bow: Nu kan man läsa igen!!!
Mycket bättre med den reklamrutan under menyn där. Man ser den, men den är inte i vägen! :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 742
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 231
Senast: Farao
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp