Bukefalos 28 år!

reklamen till höger

B

BeastieBabe

inte alls bra, hela forumet trycks ihop till en frame med minimal bredd, väldigt störande, nej lägg den hellre ovanför menyraden!
 
Sv: reklamen till höger

:bow::bow::bow:

*Detta disskuteras i tråden nu händer det grejer oxå;)*
 
Sv: reklamen till höger

åhh den tråden är ju så gammal.. man måste ju bläddra som en tok för att hitta det man vill risa eller rosa..
 
Sv: reklamen till höger

Jag gillar inte heller det här. Det förbannade reklamfältet döljer smilesarna för mig.
 
Sv: reklamen till höger

Ok, flyttar över mitt inlägg från den andra tråden:

Reklam till höger är helt ok, men då den smalare varianten. Den breda blev väldigt jobbig. Den pluppar upp när man börjat skriva så man tappar helt fokus. Kan man inte lägga den breda reklamen i nederkanten, under inläggen, ovanför snabbsvar eller nåt?
 
Sv: reklamen till höger

Håller med dig där, har låst den andra och hänvisat.

Jag är inte säker på att jag skall ha det på detta sätt, men det finns fördelar med att ha reklamen till höger jömfört med att ha den ovanför.

Jag har fixat lite nu så att sidan inte skall kunna bli "för smal".
 
Sv: reklamen till höger

den tråden är låst nu



Tycker detta blev bra, ännu bättre om sidan blir centrerad (lika mycket från båda sidor), För mej med glasögon skulle det inte vara så dumt med lite större text i menyn.
 
Sv: reklamen till höger

Omstuvningen av sidhuvudet påverkade varken läsligheten eller "hittbarheten" på siten, alltså inga klagomål.

Det här är däremot ingen höjdare på liten skärm. Och de som tycker att sidan är för bred får väl börja surfa med mindre browser-fönster... Jag kan däremot inte få så mycket större på den här laptopen.

Nåja, man vänjer sig. Kanske.
 
Sv: reklamen till höger

Om ni har något bra tips på var man kan lägga en sådan där stor rektangel så att den syns när man öppnar sidan så kom gärna med tips.
 
Sv: reklamen till höger

nu har jag vant mig så nu är det lugnt för mig :D:rofl:
 
Sv: reklamen till höger

övanför nyheterna, mitt i.. jag läser nyheterna iallafall så då scrollar man ju förbi den, tycker inte att den skulle vara ivägen där..

men ska den vara där hela tiden, ja då är det bättre att ha den ovanför menyraden/kontrollpanelen..
 
Sv: reklamen till höger

Detta är absolut inget slutgiltigt, jag ville bara testa lite och se lite vad jag får för reaktioner. ;) Samt om det kommer in några tips på bättre lösningar, tanken är dock självklart att reklamen skall synas men den skall inte få störa. Att få ihop det på ett bra sätt är inte helt enkelt.
Framförallt inte om man vill ha in något nytt lite större format.
 
Sv: reklamen till höger

Lägg ner...ja, var som! :D
Jag ser den ju ändå inte! :D

(Just nu älskar jag alla inställningar på min dator!) :D


Nä, men seriöst, måste den vara så stor?
Kan den ligga i mitten av sidan, längst ner?
Eller kan den ligga där uppe, men utan att störa längden på annat än de två rutorna högst upp, alltså så att trådvisningen är fortfarande lika bred?
 
Sv: reklamen till höger

Kan inte annat än hålla med om att bredden på reklamplatserna på höger sida är väl tilltagen... :crazy:

Men vad du än gör...ändra EJ färgerna, då jag numera kan läsa menyraden igen :D
 
Sv: reklamen till höger

Varför inte bara låta allt vara som det VAR? Alla var ju nöjda och glada! :mad:
 
Sv: reklamen till höger

Jag tror att det upplevs som väldigt störande eftersom ögat rör sig från vänster till höger, då blir reklamen en stoppsignal för ögat och svårt att fortsätta läsa nästa rad i inlägget.

Kort sagt, väldigt glädjande för annonsören, väldigt svårläst för oss användare.
 
Sv: reklamen till höger

Varför inte bara låta allt vara som det VAR? Alla var ju nöjda och glada! :mad:

Håller med nu är det bara rörigt och oöverskådligt med massa duttar hit och dit. Det blir för mycket information helt enkelt och att reklamen syns bättre såhär tvivlar jag på. Inläggen blir för smala och det blir bara jobbigt att läsa vad man än ska läsa. Ett virrvarr av grejer helt enkelt.
 
Sv: reklamen till höger

Färgerna tänkte jag nog behålla så här ett tag även om det beror en hel del på skärm och inställning av den hur snygga de ser ut.

Som det är inställt nu borde reklamen försvinna i högerkant om man har en skärm med låg upplösning, eller?
 
Sv: reklamen till höger

Jag tror att det upplevs som väldigt störande eftersom ögat rör sig från vänster till höger, då blir reklamen en stoppsignal för ögat och svårt att fortsätta läsa nästa rad i inlägget.

Kort sagt, väldigt glädjande för annonsören, väldigt svårläst för oss användare.

Ja, du beskrev det som jag inte kunde få ner i ord. Man vill liksom läsa vidare men avbryts o kommer av sig, o sen är det svårt att hitta rätt rad igen.
 
Sv: reklamen till höger

Jag gillar inte heller att ha reklamen där!*Muttrar*
Den döljer ju halva smilesarna ju!:eek: :(

Tyckte det var bättre när den var ovanför menyraden.....

Snälla Gunnar,ändra det...*puppy eye's*:angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 679
Senast: cewe
·
Övr. Hund Någon som har förslag på vad man kan ge för att hunden ska lägga på sig lite och som samtidigt är snällt mot magen? Harry är väldigt...
2
Svar
34
· Visningar
2 657
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 844
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp