Bukefalos 28 år!

reklamen till höger

Sv: reklamen till höger

JA, jag förstår problemet för Gunnars del, men jag kan inte påverka det här. Min dator, eller ja; dess säkerhetsskydd, har valt att inte visa reklamen. Jag har försökt att ändra, men inte lyckats.

Sen brukar jag för övrigt inte klicka på reklambanners, så då gör jag ingen skillnad, oavsett om jag ser reklamen eller inte?

Och som en liten tröst; om några veckor kommer jag inte kunna koppla upp mig på nätet med denna burk längre, så då kommer jag se reklamen igen.
 
Sv: reklamen till höger

*kl*

Tack Gunnar för att du lyssnar på oss! Nu går det att läsa igen!

:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:
 
Sv: reklamen till höger

Jag har också 15"widescreen, men 1280x800 i upplösning, jag får ingen rullningslist. Har inget som ligger varken utanför eller som stör.
Tyckte det blev bra med reklamen till höger.

Gunnar: Vilken skärmupplösning är den ultimata på buke?

Tyvärr kan jag inte ha så hög upplösning då jag får ont i huvudet av att läsa så litet. Jag kisar o spänner mig omedvetet och får skallebank. Så det är inget alternativ för mig att dra upp upplösningen. :( Vissa dagar påverkar värken mig så mycket att jag knappt kan läsa på den upplösningen jag har :crazy: för bokstäverna bara hoppar omkring o jag tappar bort mig. :(
 
Sv: reklamen till höger

Allt från 800x600 pixalr och uppåt bör fungera utmärkt, lägre upplösning kan säkert fungera också, men då får man troligen scrolla lite i sidledd.

Eftersom jag arbetar med datorer så har jag säkert både större skärm och högre upplösning än de flesta här.
Men jag försöker kolla av och tänka på att många har lägre upplösning.

Dock tror jag att ganska många använder onödigt låg upplösning och kanske även för låg uppdateringsfrekvens för sina bildskärmar vilket kan leda till flimmer och trötta ögon.

De flesta nya externa skärmar idag har en upplösning av 1280x1024.
På bärbara datorer och nu även externa skärmar börjar bredbildsformatet bli standard.
Just nu sitter jag framför en sådan skärm den har upplösningen 1680x1050 och kostade lite drygt tretusen kronor när jag köpte den, den är nästan onödigt bred.

Bra skärm och bra mus är viktigt om man surfar mycket, skriver man mycket bör tangentbordet vara av god kvalitet också. Datorkraften kommer i andra hand här anser jag.
 
Sv: reklamen till höger

jag tycker att det ser kanon ut nu, reklamen överst syns men stör inte.. gillar stilen på nyhetssidan ochså, bilderna till höger blev KANON! :bow:
 
Sv: reklamen till höger

Jag reagerar aldrig nånsin på reklamen, var den än är nånstans på sidorna varken på bukefalos eller på andra internetsidor...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 373
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 000
Senast: Farao
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp