Bukefalos 28 år!

"Reklamkonton"

eyz

Trådstartare
Har noterat att det finns några användarkonton som av någon "märklig" anledning tycks dyka upp i samma trådar, med välvilliga förslag på firmor, websidor och hashtags. Gärna i trådar skapade av någon av de andra suspekta användarna. Är denna sortens reklam ok?

Jag tycker det är osmakligt, men jag är möjligen lite överkänslig. :cautious:
 
Sv: "Reklamkonton"

Jag hoppas att du rapporterar detta till moderatorn så den får avgöra det, ange gärna att du sett användaren bete sig på detta sätt tidigare. Troligen är det inte ok och det kan tyvärr missas om ingen rapporterar.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 658
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 576
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 272
Senast: Habina
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 872
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp