Bukefalos 28 år!

resa på vintern?

Seabaz

Trådstartare
Jag och en kompis vill nu i vinter åka på utlandsresa i 2v. Men vart kan man åka? Alternativ till Thailand och Bali? Vi vill ligga i solen och dricka paraplydrinkar utan att bli antastad sas. :)
 
Sv: resa på vintern?

Langkawi var rätt shysst med varierande kvalitet på hotell. Sri Lanka, väst- och sydsidan var jag väldigt nöjd med. Annars tror jag dominikanska och Vietnam är två intressanta semesterresmål. Ett lite mer exotiskt kankse; Hainan utanför Kinas kust.
 
Sv: resa på vintern?

Var i Egypten med sambon i början av november förra året, varmt och skönt, tyvärr hade vi lite otur med vädret med några mulna dagar vilket var typ sämsta vädret dom haft på flera år, men värmen var alldeles lagom! Sen bodde vi väl inte på nått lyxhotell utan mera ett billigt familjehotell vilket jag kanske inte skulle rekommendera om man vill njuta av paraplydrinkar, men ja, lagom värme då vi var där iallafall, massa sand överallt och kameler utanför hus!
 

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
984
Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 882
Senast: VLMF
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 301
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 159
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp