Bukefalos 28 år!

restriktionerna väck!

Jag har inte levt på så annorlunda sätt, då mitt liv är rätt... osocialt.
Men jag hoppas det betyder att vi kan öppna framdörrarna på bussarna på jobbet igen och till nästa jul ska jag boka en julkonsertbiljett. Om inget händer under tiden.
 
Jag tänker mest att viruset är kvar i stor omfattning och kommer att följa mina egna restriktioner ett tag till. Ser inte samma fantastiska utveckling som verkar sprida sig till alla politiker utan ser istället hur olika verksamheter går på knäna av smittspridningens effekter i sjukfrånvaro.
 
Aw! Med restaurangbesök. Börja umgås utan att "tänka efter" hela tiden. Men det beror mest på att jag precis varit sjuk och restriktionerna påverkar egentligen inte mina planer :)
 
Jag tänker mest att viruset är kvar i stor omfattning och kommer att följa mina egna restriktioner ett tag till. Ser inte samma fantastiska utveckling som verkar sprida sig till alla politiker utan ser istället hur olika verksamheter går på knäna av smittspridningens effekter i sjukfrånvaro.
Alltså det här!!!
Kan inte gilla ditt inlägg mer än en gång tyvärr, men det behöver lyftas!

Bara för att restriktionerna lyftes så innebär det inte att pandemin har försvunnit!! Så nej, inget krogbesök för mig, ingen aw, ingen shopping, inget annat än det jag gör nu. Beställer det jag kan på nätet, handlar mat i butik, går på läkarbesök, träffar få och åker till jobbet.

Synd att vuxna inte kan praoa en dag på någons jobb. Vi skulle behöva visa hur det ser ut tex i sjukvården just nu... så kanske det inte är så mycket springandes till allt för att restriktionerna släpps.
 
Jag lär jobba hemifrån ca två dagar i veckan i stället för fem. Men eventuellt blir det någon teaterbiljett. Och besök på någon hockeymatch. Till exempel en CHL-final. :)
 
Alltså det här!!!
Kan inte gilla ditt inlägg mer än en gång tyvärr, men det behöver lyftas!

Bara för att restriktionerna lyftes så innebär det inte att pandemin har försvunnit!! Så nej, inget krogbesök för mig, ingen aw, ingen shopping, inget annat än det jag gör nu. Beställer det jag kan på nätet, handlar mat i butik, går på läkarbesök, träffar få och åker till jobbet.

Synd att vuxna inte kan praoa en dag på någons jobb. Vi skulle behöva visa hur det ser ut tex i sjukvården just nu... så kanske det inte är så mycket springandes till allt för att restriktionerna släpps.
Som trippelvaccinerad och efter att ha genomgått infektionen så ska jag definitivt gå på aw utan att skämmas det minsta.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
18 945
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 863
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 488
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp