Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2008

jag ska dit!! men jag tänkte ju boka stuga... men det verkar ju kört här...

hoppas jag blir så igång och det blir köp så jag kan va me i nån liten klass :p
 
Sv: Rhc 2008

Jag tror att många bokade stuga i år pga de dåliga vädret förra året och de var ju inte de lättaste att få en bra parkeringsplats till husvagnen. Men vi fick de men så kom vi tors förm-morgon.
Sen är de många för linedancen oxå som kommer. har lite konakt på NETlogg.
Men min kusin lyckades få stuga tors-fredag iallafall. Vi måste ta oss i kragen och träffas. Tänka att vi kan sitta här och svamla men inte vågar heja på varandra.
Jag tror att många som var på chappen såg mig då jag har en häst som alla känner igen. Men jag vet ju inte vilka ni är bara för de. Erik vet jag ju vem han är. Men han tittade bort varje gång jag skulle heja.:mad: Så farlig är jag inte.
Men nu har svansen växt ut på min pålle men manen är stubbad fortfarande.
Men jag ska ju sälja honom så jag kanske kommer med en ny stjärna.:love:
 
Sv: Rhc 2008

*Kl*

Jag lyckades inte heller få nån stuga eller rum, så det får bli husvagnen. Förra året fick vi ingen plats på campingen, vi fick stå utanför.
I år kommer jag och dottern ensamma redan på onsdag kväll tänkte jag, då ska man väl kunna få en bra plats på campingen!
Det värsta är att jag aldrig har kört med något bakom bilen, inte ens en liten släpkärra. Så jag måste övningsköra lite först.
Eller tror ni att det finns parkeringshjälp :angel: .

Jag träffas gärna, mig känner ni igen på att jag förmodligen har den minsta husvagnen på campingen. Och en pratglad dotter på 7 år!


MillyM
 
Sv: Rhc 2008

Bidde ingen stuga för oss..:(Tänkte satsa på något annat boende,nån som har tips om stugor/vandrarhem?
 
Sv: Rhc 2008

Jag tror att många bokade stuga i år pga de dåliga vädret förra året och de var ju inte de lättaste att få en bra parkeringsplats till husvagnen. Men vi fick de men så kom vi tors förm-morgon.
Sen är de många för linedancen oxå som kommer. har lite konakt på NETlogg.
Men min kusin lyckades få stuga tors-fredag iallafall. Vi måste ta oss i kragen och träffas. Tänka att vi kan sitta här och svamla men inte vågar heja på varandra.
Jag tror att många som var på chappen såg mig då jag har en häst som alla känner igen. Men jag vet ju inte vilka ni är bara för de. Erik vet jag ju vem han är. Men han tittade bort varje gång jag skulle heja.:mad: Så farlig är jag inte.
Men nu har svansen växt ut på min pålle men manen är stubbad fortfarande.
Men jag ska ju sälja honom så jag kanske kommer med en ny stjärna.:love:

Meeeen: Du träffade ju mig o Bew:bump:, I allafall lilla jag:rofl:
 
Sv: Rhc 2008

*Kl*



Jag träffas gärna, mig känner ni igen på att jag förmodligen har den minsta husvagnen på campingen. Och en pratglad dotter på 7 år!


MillyM

Nej - minsta husvagnen har nog jag och sambon. En Predom från -67 å den är liten! Folk brukar titta på den, helst eftersom Chevan som drar är MYCKET längre.
Hittills har vi lyckats hitta elplats på campingen varje år så det är bara att hoppas på turen igen.
 
Sv: Rhc 2008

Tyvärr så får du vänta med att skriva ut proppen. RHA har tävlingsmöte i början på februari och då sätts proppen. Så det är bara att vänta och se vilka spännande nyheter som kommer.

hihi jo det var det jag misstänkte, men pax ville sååååå gärna ha den nu :)
 
Sv: Rhc 2008

ja de var ju jätte kul att träffa er. Tyvärr var jag lite stressad då familjen tyckte jag ägnade för lite tid med dom.:crazy:
 
Sv: Rhc 2008

Jag tror att många bokade stuga i år pga de dåliga vädret förra året och de var ju inte de lättaste att få en bra parkeringsplats till husvagnen. Men vi fick de men så kom vi tors förm-morgon.
Sen är de många för linedancen oxå som kommer. har lite konakt på NETlogg.
Men min kusin lyckades få stuga tors-fredag iallafall. Vi måste ta oss i kragen och träffas. Tänka att vi kan sitta här och svamla men inte vågar heja på varandra.
Jag tror att många som var på chappen såg mig då jag har en häst som alla känner igen. Men jag vet ju inte vilka ni är bara för de. Erik vet jag ju vem han är. Men han tittade bort varje gång jag skulle heja.:mad: Så farlig är jag inte.
Men nu har svansen växt ut på min pålle men manen är stubbad fortfarande.
Men jag ska ju sälja honom så jag kanske kommer med en ny stjärna.:love:

:o:eek::o
Är väl bara för att jag är lite blyg :o Men lovar att hälsa nästa gång vi ses.... :angel::D
 
Sv: Rhc 2008

Hehe, man kanske skulle hyra ut ett rum härhemma :angel:
Nää, vi har nog inga lediga. Men annars hade det väl varit kul hihi :p
 
Sv: Rhc 2008

Hej
Jag satt o red som rödskjorta inne på banan föra året så ( man blev rätt sugen o på att tävla själv ska jag säga ) i år tänkte jag ta modet till mig å vara med å tävla. Är det nån som vet om man måste boka på campingen för ett tält eller är det bara o knô sig in?
Andra goda råd ermottages tacksamt. Är det nån som vet när proppen kommer? Kollade idag o då fanns den inte.
/ C
 
Sv: Rhc 2008

Nej man för bokar inte för tält bara o köra dit.:) Men ska du tävla har du ju plats på tävlingscampingen...gratis för ett ekipage.
 
Senast ändrad:
Sv: Rhc 2008

:banana: håll koll på cowboy day i år:banana: det kommer att bli speciell:bump:
 
Sv: Rhc 2008

man går ju in gratis om man är medlem i wras ansluten klubb, så man borde ju komma in gratis om man är med i rha...;)
eller..?
 
Sv: Rhc 2008

Är det så alltså? Genom min klubb är jag ju också medlem i Wras (enligt klubbens hemsida i alla fall), går jag då alltså in gratis på tävlingar som är under Wras?
Hmm...det hade jag inte en aning om..vad pengar jag kunde sparat.
 
Sv: Rhc 2008

Är det så alltså? Genom min klubb är jag ju också medlem i Wras (enligt klubbens hemsida i alla fall), går jag då alltså in gratis på tävlingar som är under Wras?
Hmm...det hade jag inte en aning om..vad pengar jag kunde sparat.

Att gå in gratis när man är medlem i WRAS-ansluten klubb det gäller BARA på RHC, mycket generöst btw!!!!:bow:
( KAN väl ha att göra med att anläggningen troligen gör en fin vinst på allt runt omkring, konsumtionen innne på området lär ju vara otrolig en sådan här gång, de har ju besöksrekord denna helg!)
Vad jag vet så är det ingen annan som gör så på sina tävlingar...
:cool:
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 327
Senast: Jerseyite
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Vår en månad gamla bebis har lite problem med magen. Han är väldigt gasig och har bekymmer med förstoppning. Vi ser på honom att han...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
5 364
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
4
· Visningar
199
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp