Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2008

Haha, redan kollat in!!! Inte visste jag att du var SÅÅÅ snygg!!:crazy: Nu fattar jag att du är en cowboysar-magnet:D!!!

Inte ska jag missa er inte, om inte annat går ju inte att missa hästen!!!:love:
 
Sv: Rhc 2008

Vi ska ner,har inte missat en enda rhc än får inte hända....2 hästar i år om allt går rätt o en av oss ska tävla. Ifjol hade vi bara 1 häst där o tränarn red henne. Men vi mjukstartar iår med att en av oss tävlar iår för o få upp lite rutin. Tänk 2 virrhönor o allt runtikring på en tävling.:rofl:
 
Sv: Rhc 2008

Men e d inte så att d e meningen från början på att d ska va time events o ko klasser på RHC ? Så har jag fattat d,men kan ha fel..
 
Sv: Rhc 2008

Men e d inte så att d e meningen från början på att d ska va time events o ko klasser på RHC ? Så har jag fattat d,men kan ha fel..

Jajemen du har så rätt så.:bow:
Åh du Texas, tack, ja e igentligen inte snygg , de va bara en mycket bra fotograf:D, Jag har fått höra att ja ser ut som Eva rydberg.( kanske beror på att jag gillar att apa mig. Ber om ursäkt har ju inget med tråden att göra:crazy:
 
Sv: Rhc 2008

Jajemen du har så rätt så.:bow:
Åh du Texas, tack, ja e igentligen inte snygg , de va bara en mycket bra fotograf:D, Jag har fått höra att ja ser ut som Eva rydberg.( kanske beror på att jag gillar att apa mig. Ber om ursäkt har ju inget med tråden att göra:crazy:

*OT*
Bah, nu ska du inte vara sån! Dessutom är du väldigt lik June Carter och hon var toksnygg :P
 
Sv: Rhc 2008

fast liiiite lik eva rydberg med.. men jag gillar iofs eva rydberg.

Jag ahr en idé! Vi bygger en liten scen till bukarna på RHC så får alla, moder included, visa vad dom går för ;) Ståupkomik!
 
Sv: Rhc 2008

fast liiiite lik eva rydberg med.. men jag gillar iofs eva rydberg.

Jag ahr en idé! Vi bygger en liten scen till bukarna på RHC så får alla, moder included, visa vad dom går för ;) Ståupkomik!

Ja tar med en spånplatta, vi sätter den vid Paxinarion Palace:bump:. Vi måste ju ha ett pris osså, till bästa bukisen. Levlan ! har du nåen bild på tok snyggingen June? Flåt jhar inge me tråden att göra:o
 
Sv: Rhc 2008

yes m ´am! :)

2002826.jpg

image003.jpg


bew: jag protesterade inte mot liknelsen, utan mot att din kära mor säger att hon bara ser ut så för att fotografen är duktig. det är svårt att göra om utseendet med en kamera ;) jag gillar med eva rydberg.



Och så en fråga som faktiskt har med topic att göra - Är proppen ute för RHC ännu nu då?
 
Sv: Rhc 2008

Melemsskap i RHA eller WRAS ansluten klubb ger gratis inträde hela helgen, så har det varit hela tiden och det har inte ändrats sen RHA lämnade WRAS.
Ninni

fattar inte riktigt men jag är medlem i WRÖ och då kommer jag in gratis hela helgen ?
 
Sv: Rhc 2008

Nivån ligger väl på A-B. Dock är RHA inte med i WRAS så tävlingen klassas inte.
 
Sv: Rhc 2008

Ha ha , jag ser likheten . Vi har lika snygga löständer. jag får la ta o bleka dom till rhc så alla känner igen mitt June Carter leende:cool:. Puss på dig då Lewlan;)
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 238
Senast: Jerseyite
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
531
Senast: Kratus
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 030
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vill veta om det är den som gör mig så irriterad och stressad så ska prova vara utan idag och några dar till. Plus att jag tagit den...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp