Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2008

Men eftersom RHA inte ska vara anslutna till Wras så kan ju inte ett medlemskap i Wras ge gratis inträde?
 
Senast ändrad:
Sv: Rhc 2008

alltså, om jag betalar 300 kr i medlemsavgift hos RHA för hela familjen, då knallar vi in gratis på chappen i år??..
 
Sv: Rhc 2008

Melemsskap i RHA eller WRAS ansluten klubb ger gratis inträde hela helgen, så har det varit hela tiden och det har inte ändrats sen RHA lämnade WRAS.
Ninni
 
Sv: Rhc 2008

Jag tycker d e bra att den förmånen finns. Vi kan handla desto mer på området;), så d känns bra att medlemmar kan gå i gratis.:rofl:
 
Sv: Rhc 2008

Hej alla, nu har tävlingsklasserna på RHC 2008 kommit ut. Gå in på RHA:s hemsida under RHC så ligger tävlingsklasserna där. Så nu är det bara att börja planera.
 
Sv: Rhc 2008

Hej
Jag satt o red som rödskjorta inne på banan föra året så ( man blev rätt sugen o på att tävla själv ska jag säga ) i år tänkte jag ta modet till mig å vara med å tävla. Är det nån som vet om man måste boka på campingen för ett tält eller är det bara o knô sig in?
Andra goda råd ermottages tacksamt. Är det nån som vet när proppen kommer? Kollade idag o då fanns den inte.
/ C

Hahha nu har jag sett att du har skrivit så nu SKALL du med, går inte att ångra sig :devil::idea::rofl:

Kramar från Malin!;)
 
Sv: Rhc 2008

Om bara gubben släpper iväg mig så sitter jag där på banan i juni med min paljettiga skjorta i solen:angel: för nåt annat ska vi väl inte ha.
/ C
 
Sv: Rhc 2008

Hej!

Undrar bara vilka klasser ni på denna tråden tävlar i på RHC. Tyckte det var så kul på tävlingen förra året när de flesta ridklasserna var med. Nu är det bara pleasure och ranchtrail. Vad tycker ni?
Mvh Lena
 
Sv: Rhc 2008

Hej!

Undrar bara vilka klasser ni på denna tråden tävlar i på RHC. Tyckte det var så kul på tävlingen förra året när de flesta ridklasserna var med. Nu är det bara pleasure och ranchtrail. Vad tycker ni?
Mvh Lena

Halloj!

Jag rider lite allt möjligt, lite ko klasser samt ridklasserna.
Men tycker att det är fruktansvärt tråkigt att det inte är mer ridklasser, tror att det kanske kommer att bli lite mindra anmälningar bara för därför. Folk åker kanske inte för två klasser.. Iaf inte när man bor långt därifrån!!
Men dom kanske bara har glömt bort dom klasserna och kanske lägger till dem snart! Ska faktiskt maila och fråga!

//Carro
 
Sv: Rhc 2008

Tyvärr så är det inte något glömt!! Jag har varit i kontakt med ordförande och dom har valt bort ridklasserna till förmån för mer ko och ranchklasser. Men maila gärna du oxå till dom. Är det många som tycker till så..... Men han var väldigt klar över att det var givet att det var ridklasserna som skulle bort och inget annat. Tror bara det är en reining oxå. Jättetråkigt. Kul med koklasser och ranchklasser oxå men inte i fyra dagar:confused:
Hade ju varit bra om man visste innan vad det blir men det hoppar från år till år. Så sitter man där och köar den 7 jan för att få en stuga och så är ridklasserna borta!!

Mvh Lena :bump:
 
Sv: Rhc 2008

Jag satsar på plesure men drömmer om att klara av Western Riding. Bytena sitter dock inte ännu:angel:
/ C
 
Sv: Rhc 2008

Men det blir ingen Western Riding iår. Det blir nästan inga ridklasser överhuvudtaget.. Bara Pleasure samt Ranch trail och Reining.
Sen är det bara boskapsklasser.
Så ta det lugnt med byterna, eller du behöver iaf inte träna till RHC..
Tyvärr..:confused:
Jag har mailat till dem men dock inte fått något svar!

//Carro
 
Sv: Rhc 2008

För min del blir det förhoppningsvis alla roping klasser, om jag har en färdig häst. Sedan kanske det blir Reining (om jag vågar) och barrel race :d

MVH Malin!
 
Sv: Rhc 2008

Ja,det ska bli så himla toppen... vi va där förra året för första gången. min man och jag är nybörjare i allt detta med western, så vi tävlar inte såklart utan bara tittar och försöker få in så mycket som möjligt. Har någon bra tips vart vi ska vända oss som nybörjare??? Vi bor i småland nära kalmar. Tacksam för alla tips
 
Sv: Rhc 2008

Hej!

Undrar bara vilka klasser ni på denna tråden tävlar i på RHC. Tyckte det var så kul på tävlingen förra året när de flesta ridklasserna var med. Nu är det bara pleasure och ranchtrail. Vad tycker ni?
Mvh Lena

De blir wp:smirk: poolb:angel: o fr.:cool:
 
Sv: Rhc 2008

Nu e de på tiden att damma av den här tråden. Det är bara 3.5 mån kvar. Uppdatering, vilka ska tävla? Vi måste bara se till att vi kan träffs nåt alla bukisar som hänger på westernforumet.
Texas var är du , de var ju du som laddade upp oss förra året.
 
Sv: Rhc 2008

Jadå Pax, jag är här!!!;)

Har ännu inte riktigt bestämt mig om det blir nåt Chappen eftersom vi missade att boka stuga:cry: Tält känns så....obekvämt.....
Fast jag gissar att det ändå blir så att jag åker ner, kan ju alltid sussa nån natt hos morsan i Halmstad.

Vill ju träffa Er allihopa galningar!!!:love: Ska ju dricka öl och flirta med cowboysare, eller hur var det???:angel:
 
Sv: Rhc 2008

Jadå Pax, jag är här!!!;)

Har ännu inte riktigt bestämt mig om det blir nåt Chappen eftersom vi missade att boka stuga:cry: Tält känns så....obekvämt.....
Fast jag gissar att det ändå blir så att jag åker ner, kan ju alltid sussa nån natt hos morsan i Halmstad.

Vill ju träffa Er allihopa galningar!!!:love: Ska ju dricka öl och flirta med cowboysare, eller hur var det???:angel:

Rolig schump:D. Kolla in tråden Paxinarions gård , så får du se hur vi ser ut, så du inte missar partypinglan.;):cool:
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 302
Senast: Jerseyite
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: Kratus
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 205
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vill veta om det är den som gör mig så irriterad och stressad så ska prova vara utan idag och några dar till. Plus att jag tagit den...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp